Moderator: Moderafo's
elvira (gast) schreef:@liefie: dat snap ik heel goed (zeker omdat manlief en ik ook al jaren een kinderwens hadden), maar wat ik bedoelde is iets anders: ik was in het begin van de zwangerschap gewoon zo blij en tegelijk verwonderd over wat er allemaal in mijn lichaam gebeurde, dat ik me er gewoon nog niets bij voor kon stellen dat er daadwerkelijk een hele baby uit zou komen... snap je?
(klinkt misschien een beetje raar, tenminste als ik er nu aan terugdenk, maar zo voelde het wel!Ik streek veel over mijn buikje, zocht alles op over wat de baby aan ontwikkeling op dat moment doormaakte, enz., maar kon me de eerste weken nauwelijks iets bij zwangerschapskleding voorstellen, laat staan bij babydingen... gek eigenlijk..
)
AikonGirl schreef:Wat is dan het verschil tussen die Manduca en die ErgoBaby?
Jammer dat ze zo weinig 2e-hands te koop zijn.. Vind ze nieuw best prijzig.
Haai schreef:Zeg er dan vooral bij dat zo'n ding voor mannen ook erg leuk isHier loopt manlief nog vaker met de Ergo dan ik, denk ik.
Haai schreef:elvira (gast) schreef:@liefie: dat snap ik heel goed (zeker omdat manlief en ik ook al jaren een kinderwens hadden), maar wat ik bedoelde is iets anders: ik was in het begin van de zwangerschap gewoon zo blij en tegelijk verwonderd over wat er allemaal in mijn lichaam gebeurde, dat ik me er gewoon nog niets bij voor kon stellen dat er daadwerkelijk een hele baby uit zou komen... snap je?
(klinkt misschien een beetje raar, tenminste als ik er nu aan terugdenk, maar zo voelde het wel!Ik streek veel over mijn buikje, zocht alles op over wat de baby aan ontwikkeling op dat moment doormaakte, enz., maar kon me de eerste weken nauwelijks iets bij zwangerschapskleding voorstellen, laat staan bij babydingen... gek eigenlijk..
)
Ik herken dat helemaal. Hoewel er bij ons ook best wat aan vooraf gegaan is voor ik zwanger was van Timon, was ik de eerste tijd echt nog niet bezig met babykamers en kinderwagens. Er heeft hier toen een hele tijd een klein babyvestje aan de kast gehangen, waar ik iedere keer weer met verbazing naar zat te kijken en me absoluut niet voor kon stellen dat daar straks onze baby in zat
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten