Moderator: Moderafo's

jans1 schreef:Heb altijd een sjaal om, het meest van die arafat sjalen.. Ik vind het heerlijk om wat om mijn nek te hebben.
En idd savonds vaak gewoon lekker mn ouwe kloffie aan... Trainingsbroek, sloffen, shirt en een vest... Heerlijk

En ik heb een jassen-tic. Iedere dag heb je andere kleding, maar toch dezelfde jas. Daarom vind ik het leuk om echt mooie jassen te hebben. Ik heb een simpele jas voor naar mijn werk, een gave jas met een barok print voor als ik ergens "netjes" heen ga. En nog een heerlijke jas van Moscow voor als het buiten vriest. Mijn schoenen koop ik in goede schoenenwinkels, want goedkopen schoenen doen al pijn in de winkel
 En ik heb een jassen-tic. Iedere dag heb je andere kleding, maar toch dezelfde jas. Daarom vind ik het leuk om echt mooie jassen te hebben. Ik heb een simpele jas voor naar mijn werk, een gave jas met een barok print voor als ik ergens "netjes" heen ga. En nog een heerlijke jas van Moscow voor als het buiten vriest. Mijn schoenen koop ik in goede schoenenwinkels, want goedkopen schoenen doen al pijn in de winkel   Ik hou van mooie laarzen zonder te veel erop, dus simpel of mooie pumps die ook gewoon simpel zijn. Kleding maakt mij wat minder uit, dat haal ik overal vandaan. Favoriet zijn geddes&gillmore, america today en steppin'out. Maar zolang het geen uitverkoop is, kan ik prima slagen bij HM, the sting en vero moda en de zara natuurlijk!
 Ik hou van mooie laarzen zonder te veel erop, dus simpel of mooie pumps die ook gewoon simpel zijn. Kleding maakt mij wat minder uit, dat haal ik overal vandaan. Favoriet zijn geddes&gillmore, america today en steppin'out. Maar zolang het geen uitverkoop is, kan ik prima slagen bij HM, the sting en vero moda en de zara natuurlijk!
 Het ene moment loop ik in werkbroek, houthakkersjas en houten klompen, het andere moment in rok, shirt, vest, sjaal, laarzen; vrij kak dus
  Het ene moment loop ik in werkbroek, houthakkersjas en houten klompen, het andere moment in rok, shirt, vest, sjaal, laarzen; vrij kak dus   
   Oh ja, kheb ook nog een stelletje van College Style in de kast hangen... voor de bruiloft van mn vriendin morgen
  Oh ja, kheb ook nog een stelletje van College Style in de kast hangen... voor de bruiloft van mn vriendin morgen   (daarna voor wat chiquere gelegenheden)
  (daarna voor wat chiquere gelegenheden) 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten