ajl schreef:Bij de kinderkamer speelde de prijs erg mee. Wij hebben een budgetkinderkamer gekocht bij babypark in Gouda. De matras voor het ledikant was wel duur evenals de matras voor de wieg. Al heb ik het sterke vermoeden dat mijn kinderen de overgang naar het ledikant erg fijn vonden en de wieg maar matig ( en ik vond het zo schattig in zo'n klein wiegje)
De kinderwagen heb ik overgenomen van een collega ( daar kon de maxi cosi en de wandelwagen ook op). Wij hebben een Mutsy, rijdt prima, maar ik vind de kinderwagenbak erg klein. Mijn kinderen pasten er met 3 mnd niet meer in en een wandelwagen is dan nog echt veel te groot. Wat ik begreep is de bugaboo wel erg ruim...zou daar persoonlijk voor gaan.
De wieg die wij mogen gebruiken is behoorlijk groot kindje van onze vrienden is geen kleine meid maar die kon er met 6 maanden nog makkelijk in liggen maar ze lag elke keer klem overdwars dus nu ligt ze in haar ledikant.
Bugaboo heeft een behoorlijk lange bak maar is volgens mij niet heel veel groter dan de mutsy kinderwagen die onze vrienden hebben.
Afgelopen week waren we in een babyzaak maar sommige kamertjes lijken zo wankel als je aan het bedje voelt maar misschien is dat ook meer een kwestie van schroefjes wat strakker aandraaien.