Ik kan me goed voorstellen dat je zin hebt om iets ernaast te doen.
Ik werk zelf 3 dagen in de week, en dat is precies goed. Voor mijn werk is het nu eigenlijk net te weinig, maar ik wil Jurian niet meer dagen naar het kdv brengen, dus ga ik, tot mijn man eventueel minder kan gaan werken, gewoon met die 3 dagen door.
We hebben Jurian vanaf dat hij 17 weken was naar het kdv gedaan, juist heel bewust wel, omdat hij geen kleine kinderen in zijn directe omgeving hier heeft. Achteraf zagen we ook dat hij contact met andere kinderen superleuk vindt, dus die keus zijn we heel blij mee geweest.
Helaas vinden wij zelf de groep waar hij nu zit, helemaal niet fijn, en omdat de opvang ook zoveel duurder wordt, gaan we toch wat verder kijken naar een gastouder. Het zal voor hem dan wel wennen zijn,maar dan houden we tenminste wat meer geld over, wat ook wel prettig is.
Ik zelf begrijp niet waar moeders die elke dag thuis zijn zich mee bezig moeten houden. Ik vind het zo knap als iemand dat kan. Ik zag iemand opnoemen: boodschappen, huishouden. Maar boodschappen kost me een kwartiertje per dag, huishouden een dag in de week. Dan nog heb ik elke dag zeeeen van tijd over, brr, ik zou me naar gaan vervelen denk ik. al is het op dit moment, omdat ik de leidsters van zijn groep niet leuk vindt naar hem, soms erg lastig om Jurian weg te brengen, en heb ik een knoop in mijn maag als ik wegga, maar da's waarschijnlijk mijn eigen gevoel, want hij wil niet meer weg daar als ik hem ophaal

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...