Echt leuke foto's LauraC. Het boekje op de onderste foto herken ik, die is er ook in een NL variant. Is Micheal nu ook weg van vliegtuigen? Lyneham is toch een RAF-basis? Dus hij moet vaak vliegtuigen horen en zien.
Ik woon vlakbij een militaire vliegbasis. De meeste militairen met gezin wonen in ons dorp. En we zijn gewend aan veel gedruis in de lucht. Joris is dol op vliegtuigen en helikopters. Hij hoort en ziet ze natuurlijk ook dagelijks. Chinooks (met een dubbele rotor), Apaches, Cougars. Maar er landen ook vaak genoeg Lockheed Hercules-C130 transportvliegtuigen op onze basis. En van tijd tot tijd een enorme Antonov. Zeker nu veel manschappen worden teruggehaald uit Afghanistan.
Als zo'n Antonov overkomt rinkelen de ruiten, en Joris weet dan niet hoe snel hij buiten moet komen om de gevleugelde reus met open mond na te gapen

. Hij is al ernstig bezig met zijn ''toekomstige baan'', die natuurlijk in het leger ligt (familietic.....). Een paar dagen voor zijn zesde verjaardag vroeg hij nog hoelang hij moest studeren alvorens hij naar de KMA in Breda kan

. Ik heb gezegd dat hij eerst maar eens bevredigend door de basisschool moet vliegen.
Gaat foto's plaatsen nog steeds via imageshack? Anders ga ik 't gewoon even proberen.
Trouwens TJ.... jouw mannetjes zijn ook leukerdjes zeg.... Vindt je het leuk om een jongensmoeder te zijn?
PPM: hier wordt ook vaak gevoetbald. Soms in een onbewaakt moment IN huis, waar ik dus mordicus tegen ben. In de tuin is ruimte genoeg. Racen met auto's gebeurt wel in de woonkamer. Dolf bouwt altijd hele wegconstructies met hellingen en rare bochten, Joris knalt ze gewoon lekker op elkaar. Of hij zet ze allemaal achter elkaar, en rijdt er dan met een speelgoedtank overheen

. Nou ja, wat gesloopt wordt wordt niet vervangen is de regel hier. Dus een beetje voorzichtig is hij wel. En dan niet een B-tje, maar een b-tje