Daphne, het lijkt me verstandig om eens een sessie te doen, ik denk dat ik je wel degelijk helpen kan....neem het in overweging.... maar je kan ook terecht bij de andere artsen hoor......
Misschien iets subtielere tips...
fiets (ik neem aan dat je een fiets hebt, zo nee, huur er 1, bij ons is er een speciale Love fiets te huur....) om de 20 minuten langs zijn huis....
Bel met jullie huistelefoon hem op, of met je mobiel (bel je met je mobiel zorg dan dat je nummer niet weergegeven wordt

) en als hij oppakt, zeg je dat je verkeerd verbonden bent...., maar toch wel even met hem praten wilt
Als je hem tegenkomt, loop dan tegen hem op, verontschuldig je, daarna, het is niet erg om dat blozend te doen, dat schijnen jongens/mannen erg aantrekkelijk te vinden.... (hm, sorry...... stotter.... ik werd......... verblind

..... door je schoonheid........euh, de......zon....

)
Stel dat je hem onverhoopt toch tegen mocht komen in Bollee, bestel anoniem een drankje bij de barman en laat dat naar de betreffende persoon toebrengen, laat de barman zeggen, He jij, kijk eens goed uit je ogen

, deze krijg je van het meest blozende meisje hier.....
Stop een anoniem briefje in zijn jaszak, met de vraag of hij morgen naar het park komt, bij de vijver, daarnaast zet je erop, dat hij brood mee moet nemen, omdat het zo ontzettend romantisch is om samen de eendjes te voeren.... Je gaat de volgende dag natuurlijk ook naar het park toe, maar je laat je gezicht niet zien.... stel je voor.... je koopt een verrekijker en gaat hem van verre observeren
Als je hem weer ziet, zeg je heeeee Beeeebe

heb jij ook zo'n zin om een ijsje te gaan eten.....
Koop een zakje met van die hartsnoepjes, ga, thuis de snoepjes op tekst selecteren.... zorg er dan voor dat je ze altijd bij je hebt... en als zich de kans voor doet om hem een snoepje aan te bieden, doe dat dan.... zorg ervoor dat je het met de tekst naar boven geeft (want jongens zijn wat dat betreft, niet altijd even snugger

)
Ga langs bij de drogist of bij een parfumerie, laat je helpen door de verkoopster (ik ken wel een hele goeie verkoopster

), vraag nar het meest zwoele luchtje.... laat je dat aansmeren %&$# koop dat luchtje en spuit het op, als je verwacht hem weer te gaan zien (weet je niet wanneer je hem weer zien zal, dan zeg ik, wees op alles voorbereidt... dus altijd dat luchtje op.....), ga naast hem staan, loop een aantal keren langs hem heen, desnoods in rondjes. Zodat er telkens een walm van je parfum langskomt.... de liefde van de man, gaat niet zoals ze altijd zeggen door de maag

, maar ook bij een groot gedeelte door de neus......

, grote kans dat hij er een opmerking over maakt, zo heb je een aanknopingspunt voor een gesprek.....
Lieve Daphne, ik hoop dat je aan deze tips wat hebt, ze zijn iig lekker subtiel
groetjes Dr. rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)