Sterkte in alles!

Moderator: Moderafo's
Tuinfluiter schreef:en ik mag wel heel dankbaar zijn dat ik de liefste man van de hele wereld heb
Tuinfluiter schreef:Dat kan niet, want er liep er maar 1 rond en die heb ik![]()
Hortensia schreef:Mijn man en ik zeggen wel eens tegen elkaar: je kunt misschien maar beter definitief weten dat je geen kinderen kunt krijgen, dan dat de artsen zeggen dat je kansen klein, heeeeel klein zijn (2 procent ongeveer) en dat het "niet uitgesloten" is. Naar mijn idee is het misschien uiteindelijk gemakkelijker te accepteren als je zeker weet dat het niet gaat lukken, dan dat je toch elke maand hoop hebt en die hoop maand na maand, jaar na jaar elke keer uitelkaar spat (zoals bij ons dus). Ik weet het niet hoor, want het lijkt me ook vreselijk als ze tegen ons hadden gezegd dat het was uitgesloten, maar dit is mijn gevoel erbij.
LeChat schreef:Ik lees hier vooral maa, maar Tuinfluiter, hortensia en saartje, ja alle meiden (en hun partners) die hiermee te maken hebben: heel veel sterkte en kracht toegewenst!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten