Moderator: Moderafo's
AikonGirl schreef:Is het bij jullie zo geweest, dat de tweede bevalling makkelijker ging dan de eerste?
Lijkt me wel wat... Al was de vorige keer helemaal niet zo erg, achteraf gezien.
zomaar schreef:="AikonGirl"]Is het bij jullie zo geweest, dat de tweede bevalling makkelijker ging dan de eerste?
Lijkt me wel wat... Al was de vorige keer helemaal niet zo erg, achteraf gezien.
Geen bevalling is hetzelfde houd ik me altijd aan vast. Maar heb het nu drie keer mogen/moeten doen, maar blijf het eerlijk gezegd verschrikkelijk vinden. De eerste en de derde waren het ergst. De tweede was gewoon, als ik dat vergelijk met andere bevallingsverhalen. Maar ik weet nog goed dat ik na de eerste dacht van "waarom heeft mij nooit iemand vertelt hoe
verschrikkelijk dit is". Terugkijkend zie je ook wel waarom het zwaar was maar op dat moment.
Heb aan de ene kant zo iets van, dit wil ik nooit meer, heb dat na alle bevallingen volgens mij ook wel tegen manlief gezegt
goed, emotioneel ben je dan natuurlijk niet helemaal jezelf, maar als ik nu terugdenk, dan weet ik nog goed hoe ik me toen voelde, ze zeggen wel eens, ach dat ben je straks allemaal weer vergeten. Nu ik niet hoor.
Maar ja aan de andere kant hebben we een grote kinderwens, en willen we graag nog meer kinderen, als het ons gegeven wordt natuurlijk! Maar als ik alleen al aan bevallen denk, bbrrr, nee.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 26 gasten