Refowebkids deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor trijntjejohanna » 25 okt 2010 21:35

manoël uit logeren...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 okt 2010 08:10

wat een mooi ventje toch tj!

Ik ben helemaal blij. Ik kwam gister via marktplaats een tweedehands site voor duplo tegen. Kon je allerlei dingen los kopen. Ik had eerst voor 15 euro een trein, poppetje en stel rails besteld, maar toen bleek als je meer als 40 euro besteedde, je dan geen verzendkosten hoeft te betalen. Dus meteen maar voor 40 euro besteld :) Dan kan de trein voor Sinterklaas, en gaat de rest door naar januari, als ie jarig is. Hij vindt duplo ook zo leuk, dan heb ik er wel wat voor over. Ben heel benieuwd hoe hij het gaat vinden, jammer dat het nog geen sinterklaas en zijn verjaardag is :D (ehm, eerst alles maar goed binnen krijgen natuurlijk ;) )
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 26 okt 2010 08:18

Leuk MissF! Wij hebben gisteren via marktplaats een fiets ( € 15) voor Hugo gekocht voor Sinterklaas. Hij zit momenteel nl in de fietsfase. Maarre ik las dat Jurian niet meer sliep :shock: . Moet er nog niet aan denken dat Hugo dat niet meer zou doen. Hij tukt nog elke middag 2/3 uur en slaapt 's avonds ook tussen 19.00- 20.00 uur

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 okt 2010 08:21

leuk een fiets!
Nee, Jurian slaapt nu denk ik zeker 5 of 6 keer in de week niet meer 's middags. Voordeel is wel dat hij 's avonds heel snel in slaapt valt, en nu dus pas net wakker is (en zijn bed nog niet uit wil). Ik leg hem 's middags wel anderhalf uur in bed hoor, dan heb ik lekker even mijn handen vrij, maar hij slaapt meestal niet meer nee.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 26 okt 2010 08:25

Ah...dan is dat het verschil. Hugo is 's morgens tussen 6.00- 7.00 uur wakker. Dus hij heeft een dutje nog wel nodig. En Cato (bijna 10 mnd slaapt ook nog 3/4 uur op een dag, terwijl ik vind dat zij beduidend minder slaapt dan Hugo op deze leeftijd. Die was namelijk af en toe 2 uur wakker :lol:

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 26 okt 2010 08:30

Leuke foto's, TJ. :)

Hier slaapt ze 's middags niet meer, sinds ze 2,5 jaar is. Iets eerder zelfs.
Baalde er ook wel van, maar ze slaapt nu 's avonds gemiddeld binnen de 5 minuten. Dat is het voordeel. :D

Ilona heeft nu een loopfiets, en 't evenwicht gaat al best goed.
Dus ben ook op zoek naar een "grote" fiets, met zijwieltjes.

Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 26 okt 2010 08:43

Mijn oppaskindje heeft een tijdje gehad dat ze s'middags niet meer ging slapen, nu gaat ze s'middag wel weer even een tijdje slapen. En dat gaat nu heel goed. Zij is bijna 3 jaar.

Zo'n loopfiets is erg leuk ja.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 26 okt 2010 08:48

Hugo zit op het kdv altijd op een loopfiets, maar crost al enorm hard op een driewieler. Dus wij hebben voor de Sint een klein fietsje gekocht met zijwieltjes. Ben benieuwd.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 26 okt 2010 09:41

Leuk, al dat gefiets! Kindlief hier moet er niet veel van hebben en fietst zelfs niet op een driewieler. Maar hij kan zich er wel heel snel op voortbewegen. Ons eigenwijs apie :mrgreen:

Hij is nu weer op de psz na een weekje vakantie en de leidsters riepen echt tegelijkertijd: 'wat is hij gegroeid!'

In 2 weken tijd heeft hij echt een grote verandering ondergaan. Zo gaaf om te zien. Zijn gezichtje is wat ouder geworden, zijn benen nog langer en zijn uitspraken wijzer 8)

Hij begrijpt ook ineens de woorden ik-jij en mijn-jouw. Nou, dat vindt hij mooi! En ineens wil hij zingen. De hele dag zingt hij 'hallelujah', 'hosanna', 'ik ben zo blij', 'higher, higher', 'wow wow wow, Jezus houdt van jou!', etc. etc. En het gaat steeds beter klinken. 2 weken geleden klonken de woorden conducteur, krokodil en achteruit nog precies hetzelfde, nu zijn het ineens 3 verschillende woorden en vooral 'achteruit' is bijna perfect.

Echt gewoon leuk om hem zo te zien groeien in alles! Het is toch niet te geloven he, dat we zomaar kind(eren) hebben gekregen van God om ze op te laten groeien en te verzorgen. Dat is toch wat, he, echt een bizar wonder gewoon! Kijk dan al die foto's die hier voorbij komen!

:yahoooo:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 26 okt 2010 10:12

Apie heeft ook een fiets sinds augustus en crosst er de hele buurt me rond. Hij fietst ook al mee naar de winkel, zo'n 2 km hiervandaan. Afbeelding

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 26 okt 2010 11:13

TJ, leuke foto's! Hij wordt een stuk blonder, hij was toch wat donkerder?

MissF, vind je dat een handige site dan? Ik had ook wat gevonden, maar het was vooral losse dingen, ik zou liever een set kopen.

Stoer al die fietsende kids.

Dochterlief slaapt lekker twee keer, vind ik heerlijk. Een keer mn handen vrij en s middags ga ik zelf ook vaak slapen nu...
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 okt 2010 11:45

Parkiet, ik vind de sets vaak zo duur, ook via marktplaats. En ik hoef geen uitgebreide dingen, maar een losse auto, politieauto, trein en poppetjes is al genoeg. Bijvoorbeeld verkeersborden enzo heeft hij nog niks mee, die hoef ik nu mooi niet te kopen.

We hebben vanmorgen samen koekjes gebakken. Wat tof is dat! Ik rolde steeds het deeg op de plank van zijn kinderstoel, en hij mocht vormpjes eruit prikken. Ook zo lekker nostalgisch, die vormpjes gebruikten wij vroeger ook al, toen we koekjes bakten met mijn moeder. Nu heb ik ze gekregen, en kan ik ze eindelijk gebruiken :D Hij juichte steeds als er weer een ster of vlinder tevoorschijn kwam. Superleuk!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 okt 2010 16:22

wat leuk galateia dat het ineens allemaal zo snel gaat!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 okt 2010 16:22

hier nog geen fietsende kinderen... 8-[

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 okt 2010 16:23

LauraC schreef:Weet niet of ik het hier al had verteld maar Michael heeft onverwacht een plekje gekregen op de psz! Hij mag volgende week even komen kijken en dan als alles goed is, mag hij maandag 8 november beginnen. Hij gaat dan ma ochtend en woe middag. Vanochtend schooltas gekocht en hij is zo blij dat ie nu ook naar school kan :mrgreen: Hij zit al helemaal te vertellen van 'Michael juffouw, kindje, mama thuis Zeus (de kat)...byebye mama'.

wat leuk!!!

Terug naar “Archief”