Moderator: Moderafo's
Sophie77 schreef:Sterkte met de allerlaatste loodjes en alvast een goede bevalling toegewenst, Stip!
Sophie77 schreef:Sterkte met de allerlaatste loodjes en alvast een goede bevalling toegewenst, Stip!
mopje schreef:Wie heeft er van jullie ervaring met een bekkenband?? Mijn fysiotherapeut heeft mij geadviseerd een bekkenband te dragen, maar ik kan zo'n ding nergens te pakken krijgen in de buurt. Heb de dokter al gebeld, apotheek langs geweest, bij Prenatal gekeken.... maar daar is niks te vinden! Ik heb al een beetje op internet gesnuffeld, maar er zijn wel meerdere soorten, dus ik weet even niet welke het beste is. Misschien dat jullie het weten??
LeChat schreef:mopje schreef:Wie heeft er van jullie ervaring met een bekkenband?? Mijn fysiotherapeut heeft mij geadviseerd een bekkenband te dragen, maar ik kan zo'n ding nergens te pakken krijgen in de buurt. Heb de dokter al gebeld, apotheek langs geweest, bij Prenatal gekeken.... maar daar is niks te vinden! Ik heb al een beetje op internet gesnuffeld, maar er zijn wel meerdere soorten, dus ik weet even niet welke het beste is. Misschien dat jullie het weten??
Als je fysiotherapeut je zoiets adviseert, weet hij/zij vast ook wel welke het beste is toch? Ik zou hem/haar vragen welke je moet hebben.
liefie schreef:Super leuk Laura! Van harte gefeliciteerd voelt je zusje zich goed?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten