Hmmm Galateia, ik moest even mijn leesbril opzetten voor die kleine lettertjes

Maarre, super, dat de 1e prille stap weer genomen is!
Ik wist trouwens niet dat je dan weer helemaal van die onderzoeken en zo kreeg bij een 2e. Dacht dat dat alleen de 1e keer zou zijn en dat men dan wel weet dat het goed is.
Wij moesten gisteren nog een uitgebreide brief invullen voor de SGJ, over de pleegzorg en een evt. pleegkindje, ivm de veiligheid van de (toekomstige) kinderen.
Daarnaast nog een goed gesprek gehad met de regionale pleegzorginstelling. Ze hebben ons wel meerdere malen overwogen. bijv. Een keer zijn we afgewezen, omdat ze toen de keuze hadden tussen ons en nog een gezin, en het andere gezin niet kerkelijk was, en het kindje zelf ook niet, en wij dus wel. Verder staan we dus nog altijd gewoon op de lijst en ja, wanneer ooit dat telefoontje komt, weet je toch nooit. Maar heb wel duidelijke uitleg gehad over hun werkwijze en zo, en dat ze ons echt niet vergeten zijn

(na 15 maanden wachten!!!!).
Ook nog een goed contact gehad met de pleegoudersupport, dus toch weer een beetje hoop gekregen net nu ik het eigenlijk zo'n beetje had opgegeven...
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------