Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor jeepeecee » 06 okt 2010 10:35

ik was ze nooit met de hand :oops: gaat eigenlijk altijd goed. weet wel dat de prijs niks zegd over de kwaliteit. ik heb nooit van die extreem dure bh's, alleen met mijn trouwen had ik een hele mooie gekocht en die was wel heel prijzig. heb hem daar na nog een paar keer aangehad en toen wastie stuk! ( en omdat hij zo duur was heb ik die wel netjes op de hand gewassen dus daar kan het niet van zijn.)
Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 06 okt 2010 11:15

Ik heb pas 2 bh's bij Hunkemoller gekocht. Ik kocht ze altijd gewoon bij de Hema, ik was gezegend met een nogal makkelijke maat, en ook zonder BH kon ik prima, maar sinds ik een kind heb.... :oops: Dus opeens was ik het zat, dat je steeds randjes zag onder shirts enzo, en uiteindelijk heeft mevrouw van de Hunkemoller onwijs goed geholpen. En ook helemaal niet zo duur!
Ik vind een goede BH echt nog belangrijker dan een mooi shirt, want het duurste shirt zit toch niet mooi met een slechte bh.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 06 okt 2010 12:09

Ik vind goede bh's heel belangrijk en ik koop ze altijd in een speciaalzaak. Het valt mij op dat volgens mij het gros van de Nederlandse vrouwen een verkeerde maat draagt. Ik zie heel vaak 'spleten' en ribbels en dat mag echt niet. De bh's van de Hema vind ik helemaal niets. De Hunkemöller en Livera vind ik erg wisselend. Ik moet eigenlijk ook weer andere bh's kopen, want mijn borsten zijn toch verandert sinds mn zwangerschappen.

O ja, de rok heb ik binnen en al veel aangehad! Ben er echt super blij mee!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 06 okt 2010 14:30

over bh's (en bikini's) met de handwas wassen:

Ik heb het pas gevraagd bij de Hunkemoller, en die mw zei dat je beter zelfs met de machine kan wassen dan met de hand. Ze zetten er handwas op, omdat ze dan geen schadeclaims kunnen krijgen van mensen waarbij een losgeraakte beugel de wasmaschine kapot maakt.
Zij zei ook dat je met de hand lang niet zo goed alle zeepresten uitwast dan met de machine. En dat daarom een bh/bikini gerust in de wasmachine kan!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 06 okt 2010 14:36

Ik heb ook een keer van een fabrikant gehoord dat je handwas, zoals soms moet volgens het etiket, veel beter op de wolwas kan wassen in je wasmachine. Mensen laten toch de was te lang weken of gebruiken te veel zeep etc.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 06 okt 2010 14:46

Het beste is wel om zo'n wit zakje te kopen, bij Hunkemoller, maar ook elders te koop.
Het is net vitrage. Ik doe daar de kwetsbare stukjes in, was nooit iets op de hand.
Woolite ruikt heerlijk en pilt en vervilt niet.
Als een balein uit je BeHa raakt, is je wasmachine naar de filistijnen ! Dure reparatie :(

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 06 okt 2010 15:31

ik koop al mijn bh's bij anna van dorp. een enorme dure zaak, maar je word goed geholpen en de bh's zijn heel goed! helemaal als je wat grotere borsten hebt.
Gods geduld is groot maar niet oneindig

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 06 okt 2010 15:53

Ik heb er weleens eentje in de wasmachine gestopt, maar had het idee dat dat voor voorgevormde bh's toch niet zo lekker gaat.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 06 okt 2010 19:32

@schelpje3: Ik heb idd wel zo'n wit zakje gekocht bij de Hema speciaal voor de bh's maar naar mijn idee gaan ze toch sneller stuk.

Ik had vorig jaar zomer 3 bh's gekocht. 2 waren er binnen mum van tijd te klein en de ander begon aan de zijkant te scheuren. Ik heb ze nu bij een duurdere zaak gekocht, heb ze netjes op de handwas gedaan. Dan laat ik het even in het sopje liggen (half uurtje) en daarna hang ik ze op aan de waslijn. Binnen 2 dagen zijn ze droog :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 06 okt 2010 19:42

Ik koop ze altijd bij de wehkamp. Heb al jaren dezelfde maat.
de sport bh van triumpf ( 24,95) Heb ik bijna altijd aan. Heb sind kort er ook 2 van Saph ( of zo) zitten ook goed, en zijn leuk, maar voor stevigheid heb ik liever die van triumpf.

Kom je op aerobics, lopen er nog 3 met dezelfde...

Onze dochter draagt ze zelfs s nachts, maar daar heb ik een hekel aan, ben blij dat ie s avonds uit kan.
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 06 okt 2010 22:27

Draag je altijd een sportbh?

Dat ding draag ik écht alleen als ik ga sporten, voel me daar totaal niet vrouwelijk in. Alles zo stevig vast... Stevigheid is 1, maar vastzetten is twee ;) Wil me nog wel een beetje flexibel voelen.
pobody's nerfect

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 06 okt 2010 22:59

Mijn bh's gaan altijd in de wasmachine, en ik merk echt niet dat ze snel kapot gaan, hoor. Ik gebruik er altijd zo'n waszakje voor (voor andere kwetsbare kledingstukken trouwens ook) en dat gaat prima. Nu behoor ik ook niet tot de soort vrouwen die 1 bh heel intensief gebruiken en 'r misschien nog wel 5 in de kast hebben liggen maar alleen de favoriete dragen (dat schijnt veel voor te komen). Zal vast helpen, net als veel variëren met je schoenen: dan doe je er ook langer mee. :) (Is ook beter voor 't leer, dat het een dagje kan 'uitdampen', maar da's weer een ander onderwerp)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 07 okt 2010 07:02

Ik gebruik ook inderdaad alleen een sportbh voor tijdens het sporten. Ik voel mij daar ook totaal niet vrouwelijk in. Het oog wil immers ook wat. Het liefst draag ik een setje ( lukt niet altijd, maar vind het wel veel mooier) met zomers weer andere kleuren ( wit, rose, blauw) dan in de winter ( zwart, paars, grijs etc.)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 07 okt 2010 12:19

Hehe... grappig, van die kleuren.. niemand die het verder ziet maar blijkbaar kies je dan toch kleur uit op basis van iets van sfeer ofzo? Of is het puur praktisch, dat je in de zomer vaak lichte kleren draagt en je daar dan ook lichte lingerie onder wil?

En tja, het oog wil ook wat, en dat van de man ook he :D Daarom snap ik dat van die sportbh's ook niet zo, sorry Pannenkoek :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 okt 2010 12:21

tsja, ik zou heel graag leuke setjes aan willen. Maar dat gaat niet, echt zo jammer (ja of ik moet stad en land aflopen).

Net wel even in de stad geweest en gescoord:
Spijkerbroek
Winterjas
Legging
Wollen jurkje/tuniek
Vestje.

Terug naar “Archief”