Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor MissF » 04 okt 2010 16:08

Erg leuke schoenen Marnix!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 04 okt 2010 22:54

Thanx.

@jans1: ach, die zou ik 4 jaar geleden ook niet aangetrokken hebben. Er is dus hoop, geduld hebben en langzaam hem hervormen ;-)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 04 okt 2010 23:04

Marnix schreef:Thanx.

@jans1: ach, die zou ik 4 jaar geleden ook niet aangetrokken hebben. Er is dus hoop, geduld hebben en langzaam hem hervormen ;-)

Nou, dr is net een wonder gebeurd.. Hij vond ze mooi!!!! Want zei hij... M'n broek om toch over dat randje heen :mrgreen:
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 05 okt 2010 11:53

Zie je wel :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

*Annette*
Majoor
Majoor

Kleding enzo... (3)

Berichtdoor *Annette* » 05 okt 2010 18:58

@ Ajl; super leuk die rok! Heb je h'm inmiddels binnen?
@ Marnix; Leuke schoenen!
@ Jans1; nog geslaagd voor je winterjas? Ik heb onlangs bij The Sting ook een winterjas gekocht, misschien hebben we wel dezelfde ;).

Nu een andere vraag waar halen jullie je bh's vandaan? Ik vind het echt een regelrechte ramp om een goed zittende bh, voor een beetje normale prijs, te vinden. M'n cupmaat word teklein, heb nu 75C, maar een maat groter zit nog niet goed. Nu heb ik op de site van Livera de maatwijzer ingevuld maar dan kom ik op 80AA uit, nou die pas ik werkelijk waar nooit :mrgreen:! Daar heb ik dus ook niks aan, blijkbaar ben ik niet helemaal in vorm...
Wat de toekomst brengen moge........

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 05 okt 2010 19:16

ik heb ze meestal van hunkemoller. vind dat ze daar ook goed helpen met de maat enzo. evt. kunnen ze daar ook opmeten.
heb dat ook een keer gedaan. het leek me eerst maar nix maar ik kon ook nooit een goed passende bh vinden. nou, bleek dus dat ik eigenlijk een heel andere maat moest dan ik altjid dacht...
vanaf toen haal ik ze daar altijd, en vind het ook niet echt heel duur. ik ga echt voor de pasvorm en niet voor de mooi zeg maar.
volgens mij hadden ze daar nu een actie van 3e bh gratis (of is dat alweer voorbij).
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

*Annette*
Majoor
Majoor

Kleding enzo... (3)

Berichtdoor *Annette* » 05 okt 2010 19:37

Hmm misschien moet ik dan toch maar eens om advies in een winkel vragen :-k... Zag dat de Hunkemoller in de buurt zit, op de website zag ik het niet meer van 3e bh gratis. Maar ik kan er wel eens even langs wippen.
Wat de toekomst brengen moge........

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 05 okt 2010 20:59

Ik heb me na de borstvoedingsperiode lekker verwend met mooie, goedzittende lingerie. Deze keer niet, als altijd Hunkemuller, maar naar de speciaalzaak. De prijs viel me nog mee trouwens en ik voelde me op en top vrouw toen ik de winkel uit wandelde!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 05 okt 2010 22:39

Als je problemen hebt met het vinden van de juiste bh(-maat) zou ik zeker advies vragen in een speciaalzaak (waaronder ik dan ook Hunkemöller en Livera schaar). Niks geks aan, die dames zijn 't gewend en hebben er als het goed is verstand van. Testjes op internet lijken mij niet de meest betrouwbare methode inderdaad.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

-Judith-
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor -Judith- » 05 okt 2010 22:56

Ik had altijd Zeeman-BH's, maar (achteraf) wat een bagger! Vooral als je wat zwaardere borsten hebt! Ik merk nu pas hoe ik de steun heb gemist!
Ik ga sinds 2 jaar ofzo naar Hunkemoller, of soms LIvera, en wat een verschil! Heerlijk! Weet nu pas hoe een BH echt hoort te zitten!
En net als VPK ga ik ook voor de pasvorm, maar bij Hunkemoller vind ik de standaard BH's niet echt 'standaard', meestal zijn ze er in zwart, wit en nog 2 kleuren, ik geloof dat deze 19,99 zijn.
En ik kan niet tegen kant, dus dat scheelt ook, dan valt er al veel weg!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 06 okt 2010 07:03

Ik moet perse katoenen bh's dragen, anders zit ik de hele dag aan m'n borsten. Dus het is soms echt zoeken om leuke (setjes) lingerie te krijgen. Vindt het altijd weer een ramp om BH's te kopen. :?

Misschien toch maar eens naar Hunkemoller. Ik merk nu ook dat m'n lichaam veranderd, dus ook de pasvorm.

En nog even over laarzen, ik had een paar laarzen besteld via internet (bon a parte) en daar kun je de kuitwijtte ook nog eens veranderen (dus bestellen in je gewenste kuitwijtte). Ik dat gedaan, kreeg ik ze gisteren zijn ze te groot. :? :wink:
Ik ga maar eens naar Veenendaal toe voor laarzen, daar hebben ze zo'n winkel met verschillende kuitwijtte's.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 06 okt 2010 07:43

Marnix schreef:Thanx.

precies ;) johan zou zoiets (de 1e ) een paar jaar geleden ook nooit hebben aangetrokken maar nu heeftie deze van de zomer gehad (ongeveer) :

Afbeelding
Afbeelding

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 06 okt 2010 08:06

ik heb met m'n schoonzus nieuwe bh's en ondergoed gekocht. Ze zitten heerlijk :D ergens in het centrum van Nunspeet. Aan de prijzige kant maar wel waar voor je geld. Op de handwas wassen en prima te onderhouden zo.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 06 okt 2010 08:11

LeChat schreef:Als je problemen hebt met het vinden van de juiste bh(-maat) zou ik zeker advies vragen in een speciaalzaak (waaronder ik dan ook Hunkemöller en Livera schaar). Niks geks aan, die dames zijn 't gewend en hebben er als het goed is verstand van. Testjes op internet lijken mij niet de meest betrouwbare methode inderdaad.

Ik heb wel gemerkt dat er verschil zit in de Hunkemöller-winkels. Bij ons op het dorp kun je daar goed slagen, wanneer je je bh-maat al weet, maar als je dat niet weet, moet er toch er de tijd genomen worden om te passen. Bij mijn ouders' Hunkemöller nemen ze daar wel de tijd voor.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 06 okt 2010 09:09

Ik ga het liefst naar Livera en dan koop ik weer dezelfde als de vorige keer, van Triumph. Als je je maat weet zegt dat nog niet dat alle bh's in die maat passen, er zijn verschillende vormen dus je moet ze toch even testen. Ik was ze altijd met de hand.

Terug naar “Archief”