Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

haring
Kapitein
Kapitein

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor haring » 30 aug 2010 00:11

Over mijn ex vriendin :( Het was weer helemaal goed met ons, maar toen werd ik wakker :(
*onderschrift verwijderd door moderator*

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaccootje85 » 30 aug 2010 09:28

Over de gewonden van afgelopen zaterdag...
'k heb gedroomd dat t ziekenhuis hier te vol was, de mensen lagen al op de gangen en daarom moesten er een paar gewonden naar een ander ziekenhuis vervoerd worden, maar daar waren ze ook al te vol... enz... Uiteindelijk konden ze dus nergens terecht en zijn ze gewoon naar huis gegaan. Daar is die gewonde uiteindelijk overleden.

In real life waren er 6 gewonden waarvan er 3 naar het ziekenhuis vervoerd zijn. Er is niemand overleden (bij mijn weten). Een akelige, niet-realistische droom dus!
Szent az Úr

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 03 sep 2010 18:34

In de nacht van woensdag 1-9 op donderdag 2-9 (zal in werkelijkheid wel donderdagochtend vroeg zijn): dat ik nog een grote klus had liggen om aan spoorrails te werken (koper aanbrengen o.i.d.). En dat het veel werk was. Zo veel, dat ik pas in de late avond waarschijnlijk klaar zou zijn. Dat zou dus overwerken worden. Hoe moet dat nu, als je de volgende ochtend weer vroeg op moet?
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 10 sep 2010 15:31

Dat ik mister x van radio 538 was en er allemaal gillende mensen achter me aan liepen terwijl ik zo onopvallend probeerde te doen!! :mrgreen:
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

*Annette*
Majoor
Majoor

Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor *Annette* » 11 sep 2010 18:30

Gisteravond voelde ik me ellendig en alleen, het vloog mij aan... Vanacht droomde ik over dat ik een hele leuke jongen leerde kennen op 'n feestje, eerst deed hij heel raar tegen mij maar later bleek dat hij me toch wel erg leuk vondt... Die avond gingen we samen uiteten, heel gezellig, ik lag heerlijk in z'n armen :roll:... En toen werd ik wakker zonder jongen :-&.
Wat de toekomst brengen moge........

nonno
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor nonno » 12 sep 2010 17:23

Dat mijn man aan het infuus lag en dat ik de infuzen moest verwisselen.
Ik schrok me natuurlijk rot toen ik merkte dat mijn man het bed uit ging (in het echt).
Dacht/droomde dat alle lijnen zouden knappen (met gevolgen van dien). Werd toen wakker..
Hoezo 'neem je werk mee naar huis'.
"zonder mannen aten we de hele dag moorkoppen"

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 15 sep 2010 16:25

Ik droomde dat het zondag was, maar dat het me niet lukte om naar de kerk te komen, en dat ik daarom maar eens een zondagje oversloeg.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 sep 2010 16:29

Ik droomde vannacht dat ik mijn ex man (want in de nacht hier voor droomde ik dat mijn man en ik niet meer bij elkaar waren) weer tegen kwam en vlinders in m'n buik had, maar hij wilde me niet meer zien. :oops: pppffff niet echt prettig.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 01 okt 2010 20:04

Meestal droom ik 's morgens. Dus het zal donderdagochtend (30-9) geweest zijn, dat ik dit droomde.
Ik droomde dat mijn auto zoek was. Gestolen? In ieder geval: weg, niet te vinden.

En ergens vorige week - dat zal dan wel donderdagochtend 23 september geweest zijn - heb ik van een grote boekenwinkel gedroomd. Ik zag daar wat bijbelcommentaren, die ik mooi vond. En ik mocht ook nog even in het magazijn van de winkel kijken.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 13 okt 2010 19:52

Ik droom nog steeds.
Alleen heb ik in de nacht van maandag op dinsdag iets gedroomd, wat ik hier niet zo even neer durf te zetten. Daar ga ik dus niet aan beginnen.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 15 okt 2010 11:49

Vanmorgen vroeg - want naar mijn indruk droom ik vooral 's morgens vroeg - was ik op een treinstation. Ik wilde een kaartje kopen bij een automaat, zaten ineens mijn passen niet in mijn portemonnee!
Ik liep van het station een V&D-filiaal binnen, de onderste verdieping, bij de LEGO-afdeling. Zag ik daar een bekende van mij uit de kerk (MB) als verkoper. "O, doet hij dat" was mijn innerlijke reactie.
Weer buiten zag ik een vliegshow. Het was trouwens ineens een heel andere omgeving, met veel bomen, bosachtig. Drie F-16's waren aan het vliegen, en de piloten raakten blijkbaar in de stemming om te gaan stunten. Dat liep helemaal verkeerd af. Eén van de straaljagers klapte op de landingsbaan op de grond en vloog in de brand. Dat maakte behoorlijk wat herrie, met glasgerinkel. Daarna volgde de andere twee straaljagers, die hetzelfde lot ondergingen.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 18 okt 2010 16:34

In de nacht van zaterdag op zondag, over gevangenisstraf en neerstortende vliegtuigen.
Ik moest voor een bepaalde tijd in de gevangenis in. Ik was veroordeeld, maar ten onrechte. In werkelijkheid had ik niets gedaan, maar de rechter vond dat ik iets gedaan had waarvoor ik een tijdje de gevangenis in moest.
En die neerstortende vliegtuigen, waren van die verkeersvliegtuigen, van die Boeingachtige types, die naar beneden kwamen en ergens op de grond neerstorten, zo midden in het dorp. Dat neerstorten zelf kon ik niet zien, want tussen mij en dat vliegtuig stonden huizen. Maar het maakte genoeg kabaal. Zo heb ik twee vliegtuigen neer zien storten.

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaccootje85 » 20 okt 2010 10:23

kHeb vannacht heel raar gedroomd, namelijk dat ik middenin een oorlog mezelf staande moest houden. We zijn toen een aantal keren verhuisd, maar ook moesten we schuilkelders opzoeken. Daarnaast hadden we ook nog te maken met hoog water en moesten dus oppassen dat de schuilkelders niet onderliepen...
In alle hectiek was ik mn vriend kwijt geraakt en heb em een hele poos niet gezien.... Totdat hij me een zoen gaf (voordat hij naar zn werk ging). :lol:
Szent az Úr

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 04 dec 2010 21:43

Het is alweer een week geleden, de nacht van donderdag 25 op vrijdag 26 november. Ik heb toen verschillende dingen gedroomd. O.a. iets heel vaags over onze predikant.
Ook droomde ik van een reis, naar Thailand/Maleisië o.i.d.

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaccootje85 » 18 dec 2010 15:29

kHeb vannacht echt een walgelijke droom beleefd!

Ik was op bezoek bij een vriendin, die lichtgetinte buitenlandse buren heeft. Het huis waarin mijn vriendin woonde, was ook vreemd gebouwd. Tussen de woonkamers van beide huizen zat een raam. En aan de achterkant, waar het huis van mn vriendin ophield en dat van de buren nog iets verder naar achteren gebouwd was, zaten ook ramen.
Op den duur hadden we in de gaten dat we continu bekeken werden. Daarom had mn vriendin aan de achterkant het rolluik laten zakken, zodat de buren niet meer binnen konden kijken. Verder zijn we samen op zoek gegaan naar een gordijn om voor het raam tussen de woonkamers te hangen. Dat vonden we, maar wat aan de late kant. Er werd namelijk iets doorheen gegooid wat ontplofte. Het huis kwam vol rook te staan en daarom gingen we samen naar buiten. Maar daar werden we opgewacht door de buren en gevangengenomen.

Wat dit te betekenen heeft, weet k niet. We hebben hier geen buitenlandse buren, dus k heb geen flauw idee waar het vandaan komt. Wat me nu wel te binnen schiet, is dat het wel een soort verbeelding is van Nederland.... Misschien wat vergezocht, maar t kan...
Szent az Úr

Terug naar “Slow Chat”