Berichtdoor Kate Spade » 27 sep 2010 10:06
Sinds donderdag heb ik een jurk van Designual!
Het is nog een maf verhaal ook! Donderdag begon het prijzencircus bij V&D, om 9.00. Ik sta altijd vroeg op, dus ik dacht: als ik om 9.00 bij V&D ben, dan zijn die jurken er tenminste nog. Dus ik sta voor de V&D om 5 voor 9, maar was lang niet de enige. Gelukkig rende niet iedereen gelijk naar de Designual-jurken, want er waren er nog maar 2! Eentje in maat S en de andere XS. Ik wist niet welke ik moest hebben, dus ik pastte beide jurken. De S zat perfect, dus ik besloot de XS terug te hangen. Staan daar heel wat vrouwen voor dat lege rek te mopperen en te klagen en aan een Designualjurk te trekken die op een paspop hing. Ik wilde de XS jurk terug hangen, maar die werd door 3 vrouwen tegelijk vastgepakt waarna het gemopper opnieuw begon. Zowel de jurk op de pop als deze waren XS en net te klein. Toen keerden de vrouwen zich naar mij en eentje vroeg: heb jij daar een S? Dus ik zeg vrolijk: "jahaa" en ik liep snel door naar de kassa. Een van die vrouwen kwam nog achter mij aan gelopen en stond te kijken hoe ik de jurk afrekende. Ik vond dit echt raar, maar had zoiets van" ik koop gewoon deze jurk, jammer voor de anderen dat het de laatste is". Wat een gedoe zeg...Ik denk dat ik tijdens de doldwaze dagen van de Bijkenkorf maar gewoon thuis blijf. (Ik vind de aanbiedingen van de DWD niet eens zo super, allemaal nog best wel duur.)
Dus, dat.