Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor MissF » 24 sep 2010 22:26

In Den Haag zit dus ook een desigual winkel. maar ik vind het echt te duur.
Daarom heb ik maar leuke lapjes stof gekocht en vanmiddag in een uurtje een eigen desigual style rokje in elkaar gezet. Met dezelfde leuke kleurtjes :) En voor wat minder geld ;)

Ik ga volgende week denk ik op laarzenjacht. En nog een keer een winterjas, maar dat kan nog wel even wachten, zo koud is het nog niet.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 25 sep 2010 10:35

nu zijn we natuurlijk wel razend benieuwd naar een foto van je creatie, missF! :wink:
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 25 sep 2010 16:22

Ik heb vandaag kleding voor mijn promotie gekocht! Bij WE slaagde ik voor een mantelpak (donkergrijs met krijtstreepje) en bij Ecco voor schoenen (zwarte open schoenen met een hakje en een bandje bovenlangs). M'n zusje en m'n vriendin, die paranimfen zullen zijn, gingen mee en daar was ik erg blij mee. Zij hebben wel kijk op kleding, erg fijn zulke mensen.

We konden alleen geen bloesje vinden voor onder het jasje. Dus als iemand nog een tip heeft waar je dat kunt kopen...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 25 sep 2010 16:56

Fijn dat 't grotendeels gelukt is, Lalage! Ehm, bloesjes zijn 'r toch te kust en te keur? Zoek je iets speciaals? Een feeststofje ofzo?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 25 sep 2010 17:27

een lichtblauw bloesje, met niet teveel dingetjes erop, maar we vonden vooral veel roze en spierwit.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 25 sep 2010 18:04

Bij The (Lady) Sting hebben ze vaak basic blouses, ook Mexx heeft vaak wel wat rustiger blouses.

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 26 sep 2010 12:01

weet iemand of je in Limburg ook leuk kunt winkelen?
Gods geduld is groot maar niet oneindig

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 26 sep 2010 12:11

hangt af van waar je heen gaat.

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 26 sep 2010 12:58

In Roermond heb je een Outlet Centre. Geen idee of het wat is. Maar Maastricht is gaaf!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 26 sep 2010 13:58

Maastricht is inderdaad leuk!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 26 sep 2010 14:48

MissF schreef:In Den Haag zit dus ook een desigual winkel. maar ik vind het echt te duur.
Daarom heb ik maar leuke lapjes stof gekocht en vanmiddag in een uurtje een eigen desigual style rokje in elkaar gezet. Met dezelfde leuke kleurtjes :) En voor wat minder geld ;)

Maar ja, het leuke van Desigual vind ik dus juist de borduurseltjes en knoopjes, alternatieve steekjes etc. Die heb je dan weer niet op een 'gewoon stofje' :)
pobody's nerfect

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 27 sep 2010 07:26

meisje20 schreef:weet iemand of je in Limburg ook leuk kunt winkelen?

Maastricht! Daar kun je heel erg leuk winkelen, leuk winkels en bijzondere winkeltjes/boetiekjes. En gave tentjes om uit te rusten van het winkelen.

Even onder kun je outletshoppen bij Maasmechelen, dat kan ook leuk zijn.
Dus, dat.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 27 sep 2010 08:16

Jo'tje schreef:
MissF schreef:In Den Haag zit dus ook een desigual winkel. maar ik vind het echt te duur.

Maar ja, het leuke van Desigual vind ik dus juist de borduurseltjes en knoopjes, alternatieve steekjes etc. Die heb je dan weer niet op een 'gewoon stofje' :)

Klopt inderdaad. Ik moet zeggen dat ik pas sinds het in dit topic werd besproken van dit merk hoorde, maar de rokken vind ik wel erg leuk. Allemaal fijn met een A-lijn, dus prima voor Hollandse heupen en benen. De prijs van de rokjes vind ik erg meevallen ongeveer € 60, helemaal als je er een paar jaar mee doet, vind ik dat helemaal niet duur.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 27 sep 2010 10:06

Sinds donderdag heb ik een jurk van Designual!

Het is nog een maf verhaal ook! Donderdag begon het prijzencircus bij V&D, om 9.00. Ik sta altijd vroeg op, dus ik dacht: als ik om 9.00 bij V&D ben, dan zijn die jurken er tenminste nog. Dus ik sta voor de V&D om 5 voor 9, maar was lang niet de enige. Gelukkig rende niet iedereen gelijk naar de Designual-jurken, want er waren er nog maar 2! Eentje in maat S en de andere XS. Ik wist niet welke ik moest hebben, dus ik pastte beide jurken. De S zat perfect, dus ik besloot de XS terug te hangen. Staan daar heel wat vrouwen voor dat lege rek te mopperen en te klagen en aan een Designualjurk te trekken die op een paspop hing. Ik wilde de XS jurk terug hangen, maar die werd door 3 vrouwen tegelijk vastgepakt waarna het gemopper opnieuw begon. Zowel de jurk op de pop als deze waren XS en net te klein. Toen keerden de vrouwen zich naar mij en eentje vroeg: heb jij daar een S? Dus ik zeg vrolijk: "jahaa" en ik liep snel door naar de kassa. Een van die vrouwen kwam nog achter mij aan gelopen en stond te kijken hoe ik de jurk afrekende. Ik vond dit echt raar, maar had zoiets van" ik koop gewoon deze jurk, jammer voor de anderen dat het de laatste is". Wat een gedoe zeg...Ik denk dat ik tijdens de doldwaze dagen van de Bijkenkorf maar gewoon thuis blijf. (Ik vind de aanbiedingen van de DWD niet eens zo super, allemaal nog best wel duur.)
Dus, dat.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 27 sep 2010 10:48

Haha ja, wat een gegraai en zo in de V&D, beschamend.

Maar gefeliciteerd. Staat de jurk ook ergens in de webshop van Desigual? Ben wel benieuwd!
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Terug naar “Archief”