Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor MissF » 20 sep 2010 19:44

tjonge, ik had al 4 winterjassen voor Jurian gekregen in maat 92 en 98, van mijn tante, maar die had ik al gebombardeerd tot 'buitenspeeljassen'. Ik vond het wel leuk om zelf ook nog een echt nette jas te kopen. Dus zo gedaan.
kreeg ik vandaag een onwijs leuke jas van mijn schoonzus! Mijn neefje zag er altijd al zo leuk uit in die jas, en hij staat Jurian ook super. Hij is nog heel mooi. Beetje balen, want nu heb ik dus 6 winterjassen voor hem :shock: Maargoed, degene die ik, gelukkig niet te duur, heb gekocht, vind ik toch het leukst :)

AG, ik had gezien dat ze het merk bij V en D ook verkopen, maar dan nog is het duur. Vooral de winterjassen vind ik zo tof, maar zelfs op marktplaats betaal je er nog minimaal 100 euro voor, dat vind ik voor 2e hands echt teveel (en voor nieuw overigens ook bijna). Heel jammer :( Nu maar op zoek naar leuke stofjes, dan naai ik zelf de rokjes wel :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Neeltje Jans
Mineur
Mineur

Berichtdoor Neeltje Jans » 20 sep 2010 20:10

ach MissF, zo kan hij eens wat vies maken ;)
En met een beetje geluk kan hij de grootste volgend jaar ook nog wel aan.
Neeltje Jans

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 21 sep 2010 06:35

AikonGirl schreef:Ze verkopen Desigual bij de V&D (hier tenminste..)
En deze week is er Prijzencircus, dus dan kan je je slag slaan.

Van Desigual zijn er zoveel leuke jurken en rokken, maar echt idioot duur :shock: Dus ga ik deze week maar even kijken bij V&D prijzencicus of het wat is :D
Dus, dat.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 21 sep 2010 07:19

Ik kende het merk niet en heb het even gegoogled. Het is niet helemaal maar smaak (de broeken althans), maar ik vind de jurken en rokken wel erg leuk.

6 jassen :shock: . Hugo heeft er 1 voor de winter. Ik krijg nooit kleding dus alle kleding die ik voor hem koop, is gelijk ook speelkleding.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 21 sep 2010 09:51

Zo, vorige week zowel in Bremen als in Hamburg geshopt. In de eerste stad een rode jas van het merk Hallhuber gekocht (toch maar niet de witte van Zara, grote kans dat ik die nergens meer aantrof en deze was wel héél erg leuk). Dit is de rode jas uit de collectie van vorig jaar denk ik, de mijne heeft metalen knopen en geen ceintuur, maar verder qua model en lengte wel vergelijkbaar.
Toen we een paar dagen later in Hamburg kwamen was daar een Zara, én 'de' jas hing er nog... toch nog maar 'ns aangetrokken en we kwamen tot de conclusie (gelukkig 8)) dat de rode me echt beter staat dan die witte.

Verder trouwens bijna niks gekocht, want anders had ik m'n kledingwinkel-krediet bij m'n man verspeeld en donderdag gaan we een dagje naar Utrecht... :mrgreen:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 21 sep 2010 12:22

mooie jas le chat en inderdaad een hele mooie kleur! Veel plezier in Utrecht!

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 21 sep 2010 13:04

Gave jas, le chat!
Dus, dat.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 21 sep 2010 16:08

ja, mooie jas lechat!

vanmiddag met dochterlief de stad in geweest voor winterschoenen.
ik heb er maar 1 woord voor: vre-se-lijk!!
kon maar 1 paar schoenen vinden die haar echt goed zaten, maar die kleur vond ik afschuwelijk (lila). voor de rest allemaal te groot of niet stevig genoeg.. uiteindelijk een paar meegenomen wat iets te groot was, met een inlegzooltje erin. nou ja, het is nog geen winter. ik hoop dat ze ze goed past tegen de tijd dat het nodig is...

voor mezelf nog wel leuk geslaagd. was al een tijd op zoek naar een nieuwe spijkerrok, nu één meegenomen bij cecil. en een rok bij college style van de couponactie: vandaag voor 49,95 ipv 99,95 (das best een x leuk dan).
voorlopig weer rokken genoeg...
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 21 sep 2010 16:25

Ik heb helemaal niks nodig, mijn kast hangt vol. Maar die jurk van Designal bij V&D :yahoooo:
Dus, dat.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 21 sep 2010 22:35

Jaloersmakend feitje: wij waren in Huelva, Spanje. Daar had je een hele grote winkel VOL met alleen maar Desigual. Fantastisch! En het is een Spaans merk, dus alles was daar veel goedkoper. We hebben het bij een tas voor mij en een blouse voor Marnix kunnen houden. Knap he? ;)
pobody's nerfect

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 21 sep 2010 23:33

Ach, ik loop hier dingen dubbel te posten :D

In Amsterdam hebben ze volgens mij een Desigual-winkel
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 22 sep 2010 13:18

mmmm een spaans merk....laat dan maar....jammer van die leuke jurken/rokken. Dat valt zeker super klein en korter dan normaal. Dat frustreert alleen maar voor mij. Ik word ook vaak zo verdrietig in de Zara ( volgens mij is dat italiaans).
Laatst gewijzigd door ajl op 23 sep 2010 07:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 22 sep 2010 14:18

Huh? Dat valt zeker niet te klein. Wat dat betreft zit er echt een wereld van verschil tussen spaans en italiaans. Spaanse jurken / tunieken zijn helemaal niet zo klein / strak etc.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 22 sep 2010 14:48

Marnix schreef:Huh? Dat valt zeker niet te klein. Wat dat betreft zit er echt een wereld van verschil tussen spaans en italiaans. Spaanse jurken / tunieken zijn helemaal niet zo klein / strak etc.

I agree. Ik kon er behoorlijk wat van aan wat echt goed stond. En ik ben alles behalve smal o.i.d.
Een rokje was zelfs aan de truttig lange kant.
Zelf ben ik erg fan van het merk Atrattivo, Grieks. Dat is met broeken en jassen etc. wel eens lastig.
Maar de jurkjes zijn fantastisch!
pobody's nerfect

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 24 sep 2010 20:34

Dagje Utrecht was heerlijk, naast/na het Centraal Museum uitgebreid gewinkeld. Een goede mix van kledingwinkels en andere zaken bezocht, zodat 't voor m'n hubby ook leuk bleef :). Voor hem een mooi colbert en een prachtige middenbruine riem gekocht, exact de kleur van z'n schoenen. En zelf ben ik weer 'ns gevallen voor een jurkje van de Steps (de zwarte variant), met een rood shirtje voor eronder en een mooie riem erbij (en nog een grijs shirtje, zodat ik aan de 100 euro zat en daarmee de vip-korting binnenhaalde :roll: 8)). Verder nog van alles gekocht, ook allerlei kleine dingetjes die niet in dit kledingtopic thuishoren.

Het was echt leuk om weer 'ns in Utrecht te zijn, en buiten HC kun je nog altijd goed winkelen!

Edit: je ziet 't niet goed op de foto, maar het is een wollen jurkje, echt voor de winter dus.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”