Berichtdoor nita » 06 okt 2010 19:51
beste allemaal,
nu ik na een tijd mijn computer opstart en berichtjes op hyves en hier op refoweb zie, zie ik dat het de hoogste tijd is dat ik jullie even bijklets.
het was niet voor niets dat het lange tijd duurde voor ik weer kon reageren.
De laatste weken zijn heel zwaar voor me geweest.
Ik ben nog steeds vaak woorden kwijt, of haal woorden door elkaar, mijn eetlust is slecht, als ik alleen ben vergeet ik ook veel dingen, ik ben vreselijk onhandig, dingen gaan niet meer zo gestructureerd. verder heb ik veel last van hoofdpijn, mijn litteken doet zeer, het lopen wil nog niet, en ik ben zo vreselijk moe, terwijl ik wel lekker slaap, en ook soms erg lang.
met mijn man ging het ook niet goed, had erg last van zijn epilepsie. en daarnaast zijn er nog het een en ander aan spanningen op werk/financieel maar ook binnen de familie, waar zo de andere nodige zorgen zijn.
dit alles maakte me eigenlijk niet in staat dingen te ondernemen, maar ook dat ik de puf niet had te omschrijven of te beschrijven wat er is, ik voel me echt niet meer mezelf dat is zo raar, vroeger was ik vol energie, vrolijk, daar is niks meer van over.
er is inmiddels bloed geprikt, er waren enkele afwijkende waardes. eind oktober kan ik daarvoor terecht bij de internist.
de fysio heb ik nog steeds
klinkt allemaal misschien erg klagerig (maar zo bedoel ik het niet) maar niet bezorgd zijn hoor, want het komt best allemaal weer goed, mijn tranen zijn al weer aardig opgedroogd, en het is uithuilen en weer verder gaan toch. bovendien is er 1 die het weet, en die geeft kracht naar kruis.