Galateia schreef:Nou, er is echt wel meer dan alleen maar de kinderen om over te praten. Als ik 's avonds op een verjaardag kom, dan vraagt iedereen altijd hoe het gaat met mijn zoon. Ik geef kort antwoord, vertel een leuke anekdote van wat er toevallig gebeurd is en dan begin ik zelf al over iets anders. Ik heb er zelf vaak geeneens zin in om een hele avond over mijn kind te babbelen. het is toch heerlijk om eens volwassen gesprekken te voeren in plaats van op kind-niveau. Hoe dol ik ook op hem ben, maar om nou alleen maar over kinderen te praten... dat interesseert me van een ander ook niet echt (ik heb wel altijd oprechte interesse in hoe het gaat met de kinderen, hoor, maar al die details van pisluiers en fruithapjes, nou daar ga je een ander toch niet mee vermoeien). En zo beland ik ook meestal bij de mannen
Kon ik geschreven hebben. 'k Vind het op z'n tijd echt wel leuk om het over de kids te hebben, maar praat ook graag over andere onderwerpen. Gelukkig zijn er in de familiekring zussen en schoonzussen die ook een bredere belangstelling hebben en ik vind het idd ook weleens fijn om met de mannen te praten, dan krijg je automatisch andere gesprekken.