Kinderwens deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Re: Kinderwens deel 2

Berichtdoor Sophie77 » 15 sep 2010 20:32

Galateia schreef:Nou, er is echt wel meer dan alleen maar de kinderen om over te praten. Als ik 's avonds op een verjaardag kom, dan vraagt iedereen altijd hoe het gaat met mijn zoon. Ik geef kort antwoord, vertel een leuke anekdote van wat er toevallig gebeurd is en dan begin ik zelf al over iets anders. Ik heb er zelf vaak geeneens zin in om een hele avond over mijn kind te babbelen. het is toch heerlijk om eens volwassen gesprekken te voeren in plaats van op kind-niveau. Hoe dol ik ook op hem ben, maar om nou alleen maar over kinderen te praten... dat interesseert me van een ander ook niet echt (ik heb wel altijd oprechte interesse in hoe het gaat met de kinderen, hoor, maar al die details van pisluiers en fruithapjes, nou daar ga je een ander toch niet mee vermoeien). En zo beland ik ook meestal bij de mannen :mrgreen:

Kon ik geschreven hebben. 'k Vind het op z'n tijd echt wel leuk om het over de kids te hebben, maar praat ook graag over andere onderwerpen. Gelukkig zijn er in de familiekring zussen en schoonzussen die ook een bredere belangstelling hebben en ik vind het idd ook weleens fijn om met de mannen te praten, dan krijg je automatisch andere gesprekken.

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 16 sep 2010 09:33

Hortensia: Gaat het allemaal weer een beetje??
Naar is dat he als je helemaal weer bij af bent...
Dan denk ik altijd dat ik zo sterk geworden ben maar een poosje later begint het weer van voor af aan.

Dromen jullie er ook weleens van dat het heerlijk zou zijn ergens heen te kunnen gaan waar je gewoon je hele kinderwens kwijt zou raken?

Hortensia
Mineur
Mineur

Berichtdoor Hortensia » 16 sep 2010 11:25

Oh ja, dat herken ik ook!! Een hutje op de hei zonder alle stress en emoties.... maar je kunt het niet ontlopen helaas.

Gisteren heb ik nog een ontzettende huilbui gehad, zo erg dat ik bijna niet meer kon stoppen (door iets wat er gebeurde, confrontatie met iemand die zwanger is in mijn omgeving). Zo over mijn toeren kan ik alleen zijn rondom onze kinderloosheid, natuurlijk ben je wel eens verdrietig, maar dit is wel heel heftig.

In vakanties gaat het altijd heel goed, dan ben ik zo lekker ontspannen en kan ik alles van me af zetten. En dan thuis draait het meteen weer om ;-(.

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 16 sep 2010 12:17

Hortensia: Wat ontzettend heftig voor je/jullie van gisteren.
Als ik dit zo lees van je doet het me gewoon pijn dat jij dit dus ook kunt hebben, terwijl ik het echt niemand gun!!
Dan denk je dat je er nooit meer uitkomt he uit dat verdriet en die huilbui...
Toen wij in aug op vakantie waren heb ik gewoon zitten huilen omdat we naar huis moesten :oops: :oops: want voor mijn gevoel zou dan ook onze kinderwens weer veek groter worden en het was ook de bedoeling weer met behandelingen te starten.
HEEL VEEL STERKTE meid!!!!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 16 sep 2010 12:47

Tuinfluiter schreef:Hortensia: Wat ontzettend heftig voor je/jullie van gisteren.
Als ik dit zo lees van je doet het me gewoon pijn dat jij dit dus ook kunt hebben, terwijl ik het echt niemand gun!!
Dan denk je dat je er nooit meer uitkomt he uit dat verdriet en die huilbui...
Toen wij in aug op vakantie waren heb ik gewoon zitten huilen omdat we naar huis moesten :oops: :oops: want voor mijn gevoel zou dan ook onze kinderwens weer veek groter worden en het was ook de bedoeling weer met behandelingen te starten.
HEEL VEEL STERKTE meid!!!!

omhelzing-smile

Hortensia
Mineur
Mineur

Berichtdoor Hortensia » 16 sep 2010 13:37

Dank jullie lieve meiden!! Ik constateer dat ik weer in een dip zit momenteel :?

Hortensia
Mineur
Mineur

Berichtdoor Hortensia » 16 sep 2010 13:38

Tuinfluiter schreef:Toen wij in aug op vakantie waren heb ik gewoon zitten huilen omdat we naar huis moesten :oops: :oops: want voor mijn gevoel zou dan ook onze kinderwens weer veek groter worden en het was ook de bedoeling weer met behandelingen te starten. HEEL VEEL STERKTE meid!!!!
Op vakantie kun je het lekker even van je af zetten he? En dan thuis loop je weer ](*,) tegen de muren op ](*,) !

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 16 sep 2010 13:48

Wat een verdriet allemaal. Een hele dikke hug voor jullie 8>) !

Hortensia
Mineur
Mineur

Berichtdoor Hortensia » 16 sep 2010 13:54

Sophie: dank je wel!

Tuinfluiter: ga je weer starten met behandelingen binnenkort?

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 16 sep 2010 14:08

Laura en Sophie: Lief van jullie!!!

Hortensia: maandag hoop ik weer voor de eerste keer deze nieuwe poging naar het zh te gaan.
De verwachting is dan ook dat we volgende week onze 6e poging gaan doen.

Hortensia
Mineur
Mineur

Berichtdoor Hortensia » 16 sep 2010 14:12

Tuinfluiter schreef:Laura en Sophie: Lief van jullie!!!

Hortensia: maandag hoop ik weer voor de eerste keer deze nieuwe poging naar het zh te gaan.
De verwachting is dan ook dat we volgende week onze 6e poging gaan doen.

Oh spannend joh! IUI doen jullie toch?? Alvast heeel veel sterkte en nog meer succes, ik zal voor je bidden.

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 16 sep 2010 14:49

Wat lief van je Hortensia!!
En erg bedankt!!!
(idd IUI).

Hortensia
Mineur
Mineur

Berichtdoor Hortensia » 16 sep 2010 15:47

Volgens mij stopt het na 6 pogingen toch? Dan kun je kiezen voor IVF denk ik? Het zou geweldig zijn als poging 6 raak is!

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 16 sep 2010 16:07

Hortensia: Klopt, maar wij hebben de eerste 2 keer te maken gehad met slechte resultaten dus de eerste 2 pogingen tellen niet mee.
We doen nu nog 1 poging zonder hormonen, daarna willen we een aantal keren probere met hormonen.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 16 sep 2010 17:41

Wat een verdriet... Sterkte meiden!

Terug naar “Archief”