Moderator: Moderafo's
elvira (gast) schreef:Toch interessant... blijkt maar weer dat ieder stel zijn eigen balans moet weten te vinden!
Ik heb vaak het idee dat "men" (dwz: veel vaders, de buitenwacht en veel moeders ook) het gevoel heeft, dat moeders alles moeten kunnen managen: werken, huishouden, sociaal leven hebben en er daarbij ook nog leuk uitzien, etc.
Daarom vind ik het zo leuk om te lezen dat Galateia en man daar een andere keuze hebben gemaakt! Manlief en ik hopen op een 50-50 verdeling, waarbij de eerste tijd het overigens ook zo zal zijn dat ik meer werk dan hij (manlief neemt een jaar ouderschapsverlof, ik ga na een aantal maanden weer langzaam aan het werk, waarbij ik wel veel tijd kan thuiswerken/ zelf kan bepalen wanneer ik werk)
MissF schreef:Dank je wel
tuinfluiter, ik heb geen idee, Jurian gaat niet naar een psz, omdat hij al naar het kdv gaat.
Ik heb net via marktplaats voor een spotprijsje een driewieler met duwstang gekocht. Lijkt me zo leuk. Jurian zit vaak op de heenweg naar de winkel in de buggy en op de terugweg mag hij lopen, maar dit lijkt me veel leuker voor hem. Heb ik nog een beetje de regie, en hij ook een heel klein beetje. Iemand ervaring ermee?
MissF schreef:Dank je wel
tuinfluiter, ik heb geen idee, Jurian gaat niet naar een psz, omdat hij al naar het kdv gaat.
Ik heb net via marktplaats voor een spotprijsje een driewieler met duwstang gekocht. Lijkt me zo leuk. Jurian zit vaak op de heenweg naar de winkel in de buggy en op de terugweg mag hij lopen, maar dit lijkt me veel leuker voor hem. Heb ik nog een beetje de regie, en hij ook een heel klein beetje. Iemand ervaring ermee?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten