Hier ook laarzen nodig met 'n smalle kuitwijte...
De laarzen die ik nu heb daarbij kun je de kuitwijte verstellen, die zijn van Gabor
(hebben wij niet dezelfde LauraC
??) Al zijn ze nu nog tewijd, dat waren ook nog de engiste die ze toen hadden en die heb ik toen maar gekocht want ik moest toch wat. Ik had toen me oude laarzen nog aan, maar die waren zo glad dat ik iedere keer weer moest opletten dat ik niet uitgleed

. Ik ga eerst naar de schoenenwinkel in het dorp als ze daar niet iets hebben wat goed aansluit dan ga ik wel naar zo'n speciale schoenenwinkel voor grote/kleine/brede/smalle voeten. Dan betaal je er maar wat meer voor, maar ik wil nu wel een beetje mooi uitsluitende laarzen hebben, iedere keer irriteer ik me er weer aan dat ze tewijd zijn en niet lekker aan om me benen zitten.
Heb nog wel een paar laarzen van de scapino, beetje wat sportiever daar zit voorin een veter dus na die wat aangetrokken te hebben zitten die wel goed op m'n benen. Die draag ik vaak tijdens m'n stage, ik vind het zo zonde als je leren laarzen hebt en dan van die vouwen erin krijgt omdat je door je knieën gaat, voorkomen doe je het nooit helemaal... Maar dan koop ik liever daarvoor wat goedkopere laarzen, als ze af zijn koop ik dan weer wat gemakkelijker nieuwe.
Wat de toekomst brengen moge........