Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor kwebbel » 12 sep 2010 11:16

Kate Spade schreef:
kwebbel schreef:zelfs m'n fleecejas/vest is nu te warm ](*,) veel te dikke binnenvoering.... Heb het toch al gauw erg te warm dus weet niet goed wat ik aanmoet. Zomerjasje is te koud, fleecevest/winterjas te warm. Misschien een trui, kan het vanavond uitproberen want dan heb ik avonddienst.

Een zomerjas met warme sjaal?
o alsjeblieft geen sjaal ! ALs ik 2 minuten fiets dan gutst t zweet al van m'n rug af met een sjaal en zeker nu. Had vrijdagavond m'n fleecejas toch weer aangedaan en op zich kon het wel redelijk.

@Jo'tje: hard genoeg fietsen? Ik heb het veel te snel warm, dus als ik harder fiets krijg ik het warmer en warmer.....
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

*Annette*
Majoor
Majoor

Kleding enzo... (3)

Berichtdoor *Annette* » 13 sep 2010 09:28

Waarom doe je dan niet gewoon je zomerjas aan? Eerst is het misschien wat koud/fris maar als
je eenmaal aan het fietsen bent en het warm krijgt dan is het waarschijnlijk wel weer lekker.

Ik heb een tijd zo'n tussenjas gehad, ideaal als de zomerjas tekoud en winterjas te warm was. Nu
is die versleten... Ik draag nu nog gewoon m'n zomerjas, als ik het tekoud vind worden doe ik er
een vest/bodywarmer overheen. En als dat te koud wordt is het tijd voor de winterjas!

Al zie ik sommige nu al in de dikke winterkleding lopen, terwijl ik dan denk wat moet je aan het als
buiten vriest :shock:? Ik krijg van alle kanten vragen op school als ze mij in de blote benen zien...
Wat de toekomst brengen moge........

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 13 sep 2010 09:54

Ja, zelfs al mensen met Uggs aan enzo. Vreselijk! Ik stel laarzen dragen zo lang mogelijk uit.
pobody's nerfect

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 13 sep 2010 12:06

als het niet regent kan je toch gemakkelijk met blote benen lopen, ik loop ook nog in korte broek en mouwen rond (wel nog een bodywarmer aan , maar als ik doorwerk transpireer ik wat meer, en ik wil geen kou vatten buiten ! )

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 13 sep 2010 12:55

*Annette* schreef: Ik krijg van alle kanten vragen op school als ze mij in de blote benen zien...

Moet opeens aan een voorval denken toen ik op de middelbare zat, was de week voor de kerstvakantie en een vriendin waar ik mee fietste vroeg waar ik toch die panties kocht die zo op mijn eigen huidskleur lijken :mrgreen: Destijds was het mijn 'regel' dat ik voor de kerstvakantie geen panties aanmocht (behalve op zondag dan) ;) Nu ben ik een zwakkeling :lol:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 13 sep 2010 13:01

Ik draag mijn laarzen ook al weer hoor :wink: . ik moet eerlijk zeggen dat ik blote benen ook bijna niet meer vind kunnen. Nu nog wel, maar over een paar weken echt niet meer. Net zoals witte rokken/broeken. Ik heb inderdaad ook al wel winterkleding aan, maar wel mijn dunnere winterkleding, dus niet dikke vesten.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 13 sep 2010 13:09

Ik draag nu wel mijn witte laarzen, maar nog geen bruine of zwarte. Ik moet sowieso nog laarzen kopen voor de winter.
Witte broeken zijn in hoor, in de winter ;) Wit kan altijd. Rokjes vind ik dan weer niet mooi in het wit in de winter. Maar een lange nette broek weer wel. (alleen vind ik ze veel te snel vies worden dus trek ik ze toch niet zo heel snel aan 's winters). Vesten heb ik ook amper, ik draag nu wel lange mouwen shirts, en gewoon mijn leren jasje. Maargoed, ik stap thuis in de auto, rij tot mijn werk en zit daar grotendeels binnen, dus kan het ook niet zo snel koud krijgen nu ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 13 sep 2010 13:21

Je ziet inderdaad wel wit in de winter, maar het is toch een andere stof en iets anders wit dan in de zomer. De echte zomerkleding vind ik nu niet meer kunnen.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 sep 2010 14:37

*zucht* ik ben opzoek naar goede laarzen, maar ik heb een groot probleem mijn kuitwijdte. Wie weet een winkel waar je laarzen kunt kopen die een keuze heeft.

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 13 sep 2010 14:49

eh is wel bij mij in de buurt, maar je zou eens een telefoontje kunnen plegen, heb er voor mijn zoon ook onlangs schoenen gekocht ze gaan tot maat 50 en laarzen heb ik er ook zat gezien , een hele grote zaak overigens... !

Oskam Schoenen/Sport/Kleding
Hoofdstraat 55 - 2861 AL Bergambacht
Telefoon: (0182) 35 14 02 - Fax: (0182) 35 44 53

een telefoontje is zo gepleegd he :)

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 13 sep 2010 15:47

Evelien schreef:*zucht* ik ben opzoek naar goede laarzen, maar ik heb een groot probleem mijn kuitwijdte. Wie weet een winkel waar je laarzen kunt kopen die een keuze heeft.

Ik heb laarzen van Gabor en daar kun je de kuitwijdte groter bij maken m.b.v. gespen.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 13 sep 2010 15:50

Evelien schreef:*zucht* ik ben opzoek naar goede laarzen, maar ik heb een groot probleem mijn kuitwijdte. Wie weet een winkel waar je laarzen kunt kopen die een keuze heeft.

Dat probleem heb ik ook. Ik heb laarzen van Helioform, die passen goed. Ook heb ik een paar van de Schoenenreus (zijn alweer 3 jaar oud), die hebben ook een speciale collectie met laarzen met grotere kuitwijdte.
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 sep 2010 15:53

k heb gisteren behoorlijk wat kleding besteld via wehkamp net even wat gepast (het meeste is te groot :lol: , best wel leuk om af te vallen maar je moet er wel bij nadenken :wink: ). Het is wel zwart en grijs :oops:. Toch maar even letten op kleur *gaat weer ff wat shoppen*.

lia
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor lia » 14 sep 2010 18:08

Geen idee waar je woont, hoor, maar in Lunteren zit een schoenenzaak met speciale maten en dus ook voor laarzen bredere schachten.

Wiepie

Berichtdoor Wiepie » 14 sep 2010 20:42

Laarzen... ik zie er altijd tegenop als ik ze weer nodig heb.
Maar bij mij zijn ze altijd te wijd aan de bovenkant, net kaplaarzen :-k
Dus als iemand tips heeft waar je laarzen kan kopen met een smallere kuitwijdte;)

Terug naar “Archief”