kwebbel schreef:m'n man belde net op, we laten al onze 'oude' kettingen en armbanden (behalve één die ik voor m'n verjaardag heb gehad) omsmelten tot (hopelijk) twee ringen! Heeft iemand daar meer ervaring mee?
Hebben jullie geen trouwringen dan?
Bij Lucardi heb je mooie ringen van zilver, niet duur.

dus we dachten dat het een mooie gelegenheid was om daar iets mee te doen
 dus we dachten dat het een mooie gelegenheid was om daar iets mee te doen 

), dus hadden geen water ofzo.
 ), dus hadden geen water ofzo. . We zijn samen naar de bloemist geweest, die ook trouwauto's verhuurt (superhandig, was een hobby van 'm, onwijs veel mooie oldtimers om uit te kiezen). Met z'n 3-en (hub en ik en de bloemist) hebben we de boeken met boeketten besproken en de bloemist heeft de nrs opgeschreven van de boeketten die ik wel mooi vond. Later is m'n toen nog aanstaande alleen naar de bloemist geweest en heeft een boeket uit die voorselectie uitgezocht (met een stukje stof voor de bloemist, zodat 't mooi kleurde).
. We zijn samen naar de bloemist geweest, die ook trouwauto's verhuurt (superhandig, was een hobby van 'm, onwijs veel mooie oldtimers om uit te kiezen). Met z'n 3-en (hub en ik en de bloemist) hebben we de boeken met boeketten besproken en de bloemist heeft de nrs opgeschreven van de boeketten die ik wel mooi vond. Later is m'n toen nog aanstaande alleen naar de bloemist geweest en heeft een boeket uit die voorselectie uitgezocht (met een stukje stof voor de bloemist, zodat 't mooi kleurde).