Wat wil je weten? Lijkt me een kwestie van een goede goudsmid / juwelier zoeken en aangeven wat jullie willen.

Moderator: Moderafo's

was benieuwd of mensen zijn die het ook hebben doen en wat ze ongeveer uit hadden gezocht of hebben laten maken.
 was benieuwd of mensen zijn die het ook hebben doen en wat ze ongeveer uit hadden gezocht of hebben laten maken.kwebbel schreef:ik heb tot voor kort m'n boeket laten hangen in de gang... nu toch maar weggegooid want het was compleet dor. Eigenlijk niet aan gedacht om het in te lijsten... nou ja.... het is maar een boeketiemand van jullie nog laten inlijsten? Een stukje van de jurk of het boeket ofzo ?? Foto's??
 dat was ik eerst niet van plan, maar ook míjn boeket was anders dan afgesproken.. De bloemist belde een dag van te voren dat ze de bloemen -in precies dezelfde kleur als de stropdas van m'n man
 dat was ik eerst niet van plan, maar ook míjn boeket was anders dan afgesproken.. De bloemist belde een dag van te voren dat ze de bloemen -in precies dezelfde kleur als de stropdas van m'n man  - niet konden leveren... De rozen waren nu lichter, en korter. Daarbij was de buitenkant niet super mooi dus hadden ze er bladen om heen gedaan. En als ik ergens niet van hou.. Ach ja, 't heeft onze dag totaal niet verpest
 - niet konden leveren... De rozen waren nu lichter, en korter. Daarbij was de buitenkant niet super mooi dus hadden ze er bladen om heen gedaan. En als ik ergens niet van hou.. Ach ja, 't heeft onze dag totaal niet verpest 

Saskia schreef:M'n broertje trouwde gister, in de regen... Wel sneu, ze hadden een koets en die arme koetsier moest de hele tijd buiten blijven, bij de paarden. Hij was drijfnat...

), dus hadden geen water ofzo. Scheelde natuurlijk wel dat het niet warm was.
 ), dus hadden geen water ofzo. Scheelde natuurlijk wel dat het niet warm was. 

Hippieblijhoofd schreef:Saskia schreef:M'n broertje trouwde gister, in de regen... Wel sneu, ze hadden een koets en die arme koetsier moest de hele tijd buiten blijven, bij de paarden. Hij was drijfnat...
ach toch, het is toch ook niet slim om dan geen paraplu mee te nemen..

Saskia schreef:Hippieblijhoofd schreef:Saskia schreef:M'n broertje trouwde gister, in de regen... Wel sneu, ze hadden een koets en die arme koetsier moest de hele tijd buiten blijven, bij de paarden. Hij was drijfnat...
ach toch, het is toch ook niet slim om dan geen paraplu mee te nemen..
Hij had wel een hoge hoed op, en af en toe kiepte hij die even om, zodat de 'gootjes' weer leeg waren

Liesien schreef:Trouwens, de gerbera's zijn nog tot de dag erna mooi gebleven. Ze waren toch draadgebonden (ipv handgebonden zoals we af hadden gesproken), dus hadden geen water ofzo.
 . We zijn samen naar de bloemist geweest, die ook trouwauto's verhuurt (superhandig, was een hobby van 'm, onwijs veel mooie oldtimers om uit te kiezen). Met z'n 3-en (hub en ik en de bloemist) hebben we de boeken met boeketten besproken en de bloemist heeft de nrs opgeschreven van de boeketten die ik wel mooi vond. Later is m'n toen nog aanstaande alleen naar de bloemist geweest en heeft een boeket uit die voorselectie uitgezocht (met een stukje stof voor de bloemist, zodat 't mooi kleurde).
. We zijn samen naar de bloemist geweest, die ook trouwauto's verhuurt (superhandig, was een hobby van 'm, onwijs veel mooie oldtimers om uit te kiezen). Met z'n 3-en (hub en ik en de bloemist) hebben we de boeken met boeketten besproken en de bloemist heeft de nrs opgeschreven van de boeketten die ik wel mooi vond. Later is m'n toen nog aanstaande alleen naar de bloemist geweest en heeft een boeket uit die voorselectie uitgezocht (met een stukje stof voor de bloemist, zodat 't mooi kleurde).Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten