@ AJL: kan het me voorstellen van de foto's. Ik zet er ook geen van mij of man op en die van Anna Sofie haal ik er meestal week later weer af.
Kinderbijbel: Kijken en Luister
@MissF: Ze hebben ze misschien ook wel in jongensvariant en dan wat goedkoper? Mijn nichtje had een jas die hier op lijkt van de Zara en die was maar 40 euro of zo. Weet niet zeker of die ook voor jongens waren. Ik let zelf niet op de prijs als ik iets leuk vind.
@Galteia: Ik werk normaal 2 dagen, wil mijn dochter niet meer dan 2 dagen wegbrengen. (al is het naar mijn schoonmoeder en vriendin) Voor 1 jaar werk ik 1 dag meer en mijn man zou dit jaar dan dag ouderschapsverlof nemen. Maar hij heeft een project dat in oktober wordt afgerond en hij is te druk. Dus vandaar een tussenoplossing: tot mijn man een dag in de week vrij is hebben we een au-pair. En: IDEAAL! Je gaat thuis weg zonder dat je je kind uit bed moet halen enz.. Je komt thuis en er in schoongemaakt en je eten is gekookt.
Nadeel: minder privacy. Daarom vind ik het voor 7 weken niet erg, maar zou het niet een heel jaar willen. Het is wel zo dat ze zondags naar een eigen kerk gaat en de hele dag bijna weg is en verder ook veel op haar eigen kamer zit, gewoon haar eigen gang gaat en door schoonzusjes en anderen wordt meegenomen. (en ook werd uitgenodig voor de bruiloft van mijn schoonzusje en zwager afgelopen vrijdag.. dus lucky here!)
Kleuren: ik ben niet zo van fellen kleuren. Anna Sofie haar kledingkast hangt vol rose, wit, lciht grijs, dondergrijs, donderblauw en zwart.
Maar vond die zilveren jas wel stoer als speeljas, de andere voor netjes.