Moderator: Moderafo's
Luffy schreef:je ziet aan de posts van antoon, henkie enz dat het geen bal uit maakt.
scheermes schreef:Ik ben benieuwd wat jullie ervan zouden vinden als het mogelijk blijkt dat het universum op natuurlijke wijze kan zijn ontstaan.
Faramir schreef:scheermes schreef:Ik ben benieuwd wat jullie ervan zouden vinden als het mogelijk blijkt dat het universum op natuurlijke wijze kan zijn ontstaan.
Als dat zo is dan is dat zo. Wij mensen zullen er echter nooit achterkomen of dat daadwerkelijk zo is. Wat dat betreft hecht ik evenveel waarde aan zo'n uitspraak van Hawking dan aan uitspraken zoals die van bijvoorbeeld Hovind.
Au, Fara, dit doet echt een beetje pijn. Een groot wetenschapper zo in één adem noemen met die clown en oplichter van een Hovind.
Mortlach schreef:Faramir schreef:scheermes schreef:Ik ben benieuwd wat jullie ervan zouden vinden als het mogelijk blijkt dat het universum op natuurlijke wijze kan zijn ontstaan.
Als dat zo is dan is dat zo. Wij mensen zullen er echter nooit achterkomen of dat daadwerkelijk zo is. Wat dat betreft hecht ik evenveel waarde aan zo'n uitspraak van Hawking dan aan uitspraken zoals die van bijvoorbeeld Hovind.
Au, Fara, dit doet echt een beetje pijn. Een groot wetenschapper zo in één adem noemen met die clown en oplichter van een Hovind.
Dat Hovind een oplichter is, daar heb je gelijk in en ik had beter een andere wetenschapper kunnen noemen voor een betere vergelijking.
antoon schreef:Dat Hovind een oplichter is, daar heb je gelijk in en ik had beter een andere wetenschapper kunnen noemen voor een betere vergelijking.
Voorop gesteld ik heb geen enkele binding met Kent, ik heb ook zijn voordracht niet gezien, ik hoor wel dat hij ieder debat wint. maar........................
Je kunt een debat winnen, maar ook tegelijk verliezen.
Als het zo is dat hij geen of te weinig respect voor zijn mede debutant toont, dan kan je een vacuüm achterlaten, een vacuüm waarin evolutionisten niet zo gemotiveerd zijn om de Bijbel of wetenschap verder uit te zoeken, dan verliest Hovink, nogmaals ik heb het niet gezien, ook heb ik geen behoefte om iets te zien, ik hou mij met onderzochte wetenschap bezig, die fatsoenlijk gebracht wordt, ook door evolutionisten en die de evolutie theorie - helaas voor jullie - ontkracht
Kent als een oplichter neerzetten is dus
A onfatsoenlijk
B argumentloos
antoon schreef:Dat Hovind een oplichter is, daar heb je gelijk in en ik had beter een andere wetenschapper kunnen noemen voor een betere vergelijking.
Voorop gesteld ik heb geen enkele binding met Kent, ik heb ook zijn voordracht niet gezien, ik hoor wel dat hij ieder debat wint. maar........................
Als het zo is dat hij geen of te weinig respect voor zijn mede debutant toont, dan kan je een vacuüm achterlaten, een vacuüm waarin evolutionisten niet zo gemotiveerd zijn om de Bijbel of wetenschap verder uit te zoeken, dan verliest Hovink, nogmaals ik heb het niet gezien, ook heb ik geen behoefte om iets te zien, ik hou mij met onderzochte wetenschap bezig, die fatsoenlijk gebracht wordt, ook door evolutionisten en die de evolutie theorie - helaas voor jullie - ontkracht
A onfatsoenlijk
B argumentloos
A onfatsoenlijk
B argumentloos
Faramir schreef:Daar heb je helemaal gelijk in. Hawking is idd een groot wetenschapper, maar de laatste tijd houd hij zich te veel met zaken bezig waar hij niet zo heel veel verstand van heeft (zoals theologie) en die energie kan hij beter steken in datgene waar hij erg goed in is. Dat Hovind een oplichter is, daar heb je gelijk in en ik had beter een andere wetenschapper kunnen noemen voor een betere vergelijking.
haring schreef:Dat is gewoon onzin hoor. Hovind verteld gewoon de meest grootste onzin. Hij snapt helemaal niks van bijvoorbeeld genetica.
http://www.youtube.com/watch?v=lw80oduQckM
Moet je dit maar is bekijken, meneer maakt fout op fout. En hij zegt wel dat hij 15 jaar wetenschaps lessen op middelbare scholen heeft gegeven. Hovind is gewoon een enorme oplichter.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten