kwebbel schreef:inderdaad! En daarom vind ik het helemaal niets dat een vrouw zo vroeg op stap is. Het lijkt mij niet echt gezond...
Tja, gezond
Soms kun je ook gewoon niet anders. Onze oudste is behoorlijk te vroeg geboren waardoor ze in het ziekenhuis moest blijven. Ik ben op donderdag bevallen en ben zelf op maandag, samen met mijn man, onze dochter aan wezen geven op het gemeentehuis. Ik mocht die ochtend namelijk al naar huis maar onze kleine meid moest natuurlijk nog blijven. 's Avonds stonden we op het punt naar het ziekenhuis te gaan om voor onze dochter te gaan zorgen, stond er opeens visite voor de deur...waren helemaal verbaasd dat ik zelf de deur open deed! Hadden verwacht dat ik op bed zou liggen (wat misschien ook wel normaal zou zijn). Maar door de omstandigheden kon dat gewoon niet. Ik ben ook vanaf het begin gelijk twee keer per dag naar het ziekenhuis gegaan, tussendoor thuis natuurlijk wel gerust. Maar gek, op de één of andere manier gìng het ook gewoon. Ik had geen kraamhulp ofzo dus moest toch echt alles zelf doen. Tja, soms kan het gewoon niet anders...Bij de tweede voelde ik me lichamelijk ook al heel snel weer fit, toen ze 8 dagen was hebben we ook een flinke wandeling gemaakt. Natuurlijk voelde ik me wel sneller moe, maar als het goed gaat is het prima, toch? Als je zelf maar je grenzen in acht neemt.