Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (2)

Berichtdoor Kate Spade » 02 sep 2010 09:11

Leuk hoor, al die foto's! Ziet er allemaal super uit!
Dus, dat.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 02 sep 2010 09:14

Daatje123 schreef:Succes morgen met de nieuwe bank Kwebbel. Plaats je even een foto :wink: ?
ja natuurlijk :D hij komt vandaag.... brrr!!! :D ik ga zo ff op de website kijken wanneer ie komt....
plaats jij een foto van de keuken? :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 02 sep 2010 10:02

nou de bank komt dus niet, in ieder geval niet binnen 4 weken want hij is toch niet op voorraad. En ze snapt ook niet hoe die vrouw er op komt dat ie dus wel op voorraad is. Hij wordt met de hand gemaakt dus het KAN niet op voorraad zijn. Dus ik word om 5uur gebeld door de filiaalmanager voor een eventuele oplossing...... grrrrr!!!!!!! ik ben echt boos en dat heb ik goed duidelijk gemaakt.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 02 sep 2010 10:23

Wat vervelend, Kwebbel :cry: ! Je verheugt je erop en dan gaat het niet door ... Hopelijk vinden ze een goede (tijdelijke) oplossing!

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 02 sep 2010 11:35

kwebbel schreef:nou de bank komt dus niet, in ieder geval niet binnen 4 weken want hij is toch niet op voorraad. En ze snapt ook niet hoe die vrouw er op komt dat ie dus wel op voorraad is. Hij wordt met de hand gemaakt dus het KAN niet op voorraad zijn. Dus ik word om 5uur gebeld door de filiaalmanager voor een eventuele oplossing...... grrrrr!!!!!!! ik ben echt boos en dat heb ik goed duidelijk gemaakt.

Wat een herkenning :? Bij ons was het ook een su-per-lang verhaal voordat die bank nu eindelijk eens kwam. Dan was dit weer mis, dan dat weer, uiteindelijke negen :!: maanden moeten wachten tot ie kwam! We hebben toen wel een 'leenbank' gekregen, maar die stonk vreselijk naar de rook. Dat was toen ik net bevallen was dus heeft de kraamverzorgster hem helemaal schoon staan maken :oops: Wij hadden toen niet echt het benul om er over te gaan klagen ofzo...en die kraamverzorgster vond het niet erg. Overigens was die bank echt super lelijk...dus bij elk kraambezoek verontschuldigden we ons eerst even voor die rare bank... 8)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 02 sep 2010 11:36

ik heb goede tips gekregen van iemand die filiaalmanager is geweest bij Leen Bakker dus die tips ga ik even handig gebruiken........
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 02 sep 2010 11:59

Wat vervelend Kwebbel! Op je strepen blijven staan voor een goede oplossing hoor!

Wij hadden in juni meubels besteld die het jaar erop in maart gebracht moesten worden. Tijd zat blijkbaar. Afgesproken dat we 1 jan. een telefoontje zouden doen om te kijken of het inderdaad besteld/in de maak was. Was allemaal in orde. Tot eind januari bleek dat het ergens in augustus geleverd zou worden. ](*,) . Mooi niet. Dan gingen ze in maart wel leveren wat op voorraad was. En dat was het dressoir en de eetkamertafel. Nou, daar hebben we niets aan. Uiteindelijk na heel veel bellen met heel veel mensen kon het ineens 1 dag voor de afgesproken leverdatum. Kon bij ons niet omdat de houten vloer in de olie stond. Al met al was alles er op de afgesproken datum en klopte alles.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 02 sep 2010 12:14

Hè, wat balen, kwebbel! Zeker nu je al op tijdelijk spul zat... succes met het vinden van 'n oplossing - inderdaad op je strepen blijven staan!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 02 sep 2010 15:18

hoe langer het duurt, hoe meer boos ik ben :P maar goed, ik moet idd volhouden. Ik heb nog wel eens de neiging om mij dan toch te schikken. Ik heb zelfs alles op papier gezet, zo kan ik het 'oplezen' als hij wat vraagt of wat dan ook..
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 02 sep 2010 16:07

Wat balen kwebbel!!! En? Is er inmiddels al contact geweest en een oplossing? Ik ben benieuwd?
Onze meubels komen maandag...spannend!!! Moet alleen eerst nog héél veel gebeuren in het huis, dus voorlopig kunnen ze nog niet echt uitgepakt worden vrees ik 8)
Afbeelding

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 02 sep 2010 19:28

ik heb contact gehad met de manager. Eerst stipt om 5 uur gebeld. "Ja mevrouw ik weet niet zeker of de manager wel komt vanavond. Wacht zijn telefoontje maar af." grr...
om half 6 weer gebeld, tsja "opeens" is hij er dus wel! Ze vroeg of ik zelf mijn verhaal kon doen want daar had ze geen tijd voor gehad. "Nou mevrouw ik heb een mond gekregen dus ja, ik kan mijn verhaal doen."
Uitgelegd. Hij vond het zeer vreemd en raar want ze had zoiets nooit mogen zeggen en dus was het wel erg raar en vreemd. Hij gaat het uitzoeken, hij kon vanavond niets meer doen, ook de leveranciers waren al naar huis, hij belt mij morgen terug "zodat we tot een goede oplossing kunnen komen." Uit zijn tekst maakte ik op dat hij toch bereid is mee te werken en wellicht een leenbank neer te zetten tot de tijd dat de bank binnen is.
Ik wacht stiekem morgen af :) ik zie het nu ietsjes positiever in dan vanmiddag, toen was ik echt zeer pissig. Ik wilde vanavond ook langs gaan maar dan maak ik het misschien erger. Hij wil nu schappelijk oplossen en dat wil ik wel zo houden.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 03 sep 2010 08:42

Mooi. Bij dit soort zaken is het altijd uitkijken dat je niet een heel bedrijf beoordeelt op de verkeerde informatie die 1 persoon geeft. Ben benieuwd naar de oplossing.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 sep 2010 09:34

De 1e boom in onze tuin is eruit, wat een operatie zeg. Wel lachen hoor, twee van die mannen die in de boom zitten en aan de boom hangen.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 03 sep 2010 10:13

En als ze dan maar de goede kant op vallen... :wink:

Heeft er hier iemand ervaring met klemmende deuren, en een adequate oplossing daarvoor? Wij hebben een 'op maat gemaakte' (smalle) zijdeur, een buitendeur uiteraard, die bestaat uit een dikke plaat multiplex o.i.d. (eigen maaksel van een vorige eigenaar vrees ik) en met dit weer, ook 's zomers en met vochtig weer, klemt de deur heel erg en krijg je 'm niet goed op slot... tenminste, ik niet, en dat is nogal onhandig, want nu kan ik die deur (en daarmee mijn fiets) alleen gebruiken als mijn hubby thuis is.
Er een reep af schuren is niet de bedoeling, want dan is de deur 's winters weer te smal en krijg je een tochtkier. Zeep eraan smeren helpt ook niet, of in elk geval niet blijvend.

Wie heeft er een goede tip (behalve dan een nieuwe deur bestellen 8))?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 sep 2010 15:05

Oei, wat lastig lechat!
Wij hebben hier alle deuren verwisseld tijdens de verbouwing, dus de deuren hingen vaak niet meer waar ze officieel hingen, dus toen moest er vaak ook geschaafd worden, maar met een buitendeur is dat idd niet zo handig. Ik denk toch dat een hardhouten buitendeur beter is, maarja, dat kost wel wat. Maar scheelt wel een hoop irritatie ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”