Refowebkids deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor saartje » 31 aug 2010 17:53

Haai schreef:Geen kwaad woord over quinny hé, ik ben fan van quinny =D>
Wij hebben pas een quinny freestyle tandem gekocht, superwagen!

Sja, wat je een goede wagen vindt hangt heel erg af van je persoonlijke voorkeur. Gewoon een keer wagens uitproberen bij een babyzaak zou ik zeggen, en dan kan je altijd kijken of je de wagen van je keuze voordelig via internet bestelt of tweedehands van mp.

dat was ik ook totdat ik met een Quinny buggy met nichtje-lief erin over de markt liep. Zakje aan het handvat met kaas en een fles wijn erin(die hadden we gratis bij de kaas gekregen). Stond even bij een haarklipjes kraam te neuzen toen de Quinny besloot te kiepen en de heerlijke rode wijn over m'n witte laarzen en haarspelden van de kraam ging. Heerlijk joh, midden op zo'n markt waar iedereen staat te kijken :mrgreen: . Ik geloof van harte dat Quinny goed/fijne wagens heeft, maar deze buggy valt ons vies tegen eerlijk gezegd!!! Want dat kiepen is al vaker gebeurd... Zo... dat is de Quinny story!
Psalm 25:2 (ber.)

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 31 aug 2010 18:15

@Saartje:
Dat is jammer van de wijn...
Maar (jaja, als echte fan moet ik quinny natuurlijk wel verdedigen :mrgreen: ) dat probleem met kiepen heb je bij (bijna) iedere buggy. (mede) daarom heb ik een vreeeselijke hekel aan buggies, hij ligt hier alleen maar in de auto voor 'noodgevallen'.

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 31 aug 2010 18:25

Haai schreef:@Saartje:
Dat is jammer van de wijn...
Maar (jaja, als echte fan moet ik quinny natuurlijk wel verdedigen :mrgreen: ) dat probleem met kiepen heb je bij (bijna) iedere buggy. (mede) daarom heb ik een vreeeselijke hekel aan buggies, hij ligt hier alleen maar in de auto voor 'noodgevallen'.

#-o #-o mmm.... wat moet ik daar nu op zeggen... :mrgreen:

Dat is wel waar ja, maar toch heb je ook best stevige buggy's hoor... Volgens mij was het deze buggy: http://www.kinderwagen.nl/quinny-zapp-2 ... green.html En mijn vriendin heeft volgens mij deze: http://www.kinderwagen.nl/quinny-buzz-4-rebel-red.html en die kiept helemaal niet snel... Maar goed dat zal het prijsverschil uitmaken. Die eerste kiept al als je er naar kijkt, of het moet aan mijn ogen liggen, dat zou ook nog kunnen ;-)
Psalm 25:2 (ber.)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 31 aug 2010 18:52

ik ben geen fan van quinny! heb te vaak gehoord van problemen en zelf ook een quinny gehad en er niet tevreden mee geweest!

-Judith-
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor -Judith- » 31 aug 2010 20:41

M'n zus had tijdelijk een Quinny Free-Style 3XL, en dat was een heerlijke wandelwagen!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 31 aug 2010 21:01

Morgen moet Toob beginnen op zn nieuwe werk! dus dan ben ik voor het eerst de hele dag alleen met 3 kids!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 31 aug 2010 21:20

Spannend TJ! Fijn dat je man weer aan het werk kan.

@Saartje: die quinny buzz hebben wij ook, alleen als 3wieler. Hier idd ook geen kiep-problemen. Maar ik bedoel met een buggy meer zoiets. Dat zijn altijd griezelige kiepdingen, zeker als er tassen aanhangen.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 31 aug 2010 21:49

heb hier helemaal geen problemen met kiepen van buggy, maar hannah is ook nog niet zo groot. misschien scheelt dat ook wel.
wij zijn hier opzoek gegaan naar een buggy die mee kon op de fiets. nu kan de quinny zapp wel mee op de fiets, maar verder kan je 'm helemaal niet verstellen. dus ze kunnen niet plat liggen. voor oudere kinderen is dat misschien niet zo'n probleem, maar voor jongere vind ik dat wel belangrijk.
nu hebben wel een mutsy buggy en die bevalt echt super. het is in ieder geval niet zo erg hobbel ding ( zoals de meeste buggy's )

( als je mij weg ziet gaan op de fiets, het lijkt wel een volksverhuizing. hannah in stoeltje, 2 fietstassen en dan bungelt die buggy nog ergens achter aan 8) )
Afbeelding

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 01 sep 2010 07:46

ik heb geen buggy en zal die ook niet aanschaffen, want ik heb nog nooit lekker achter een buggy gelopen... ik vind ze allemaal te laag!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 01 sep 2010 07:48

Vanmorgen de eerste morgen om alles alleen te doen.. We waren iig op tijd op school :wink: en dat ondanks dat er een beker taksi over de vloer ging, een bloempot, waar nog een laag water in zat, omviel en er een beschuit met muisjes over de vloer rolde :lol: Nu is het wachten op de wijkverpleegkundige van het CB die om 9 uur komt.. ben erg benieuwd hoeveel Manoël nu weegt!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 01 sep 2010 08:46

Manoël woog bij de geboorte 3920 gram.. afgevallen tot 3700 gram en nu op dag 17 weegt hij 4640 gram :shock: :shock:

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 01 sep 2010 11:08

Ik heb ook een Quinny Zapp, super ding! Niet al te duur in aanschaf (nog geen 150 euro) en klein op te vouwen. Bij mij kiept ook wel eens, ja, da's wel balen... Maar misschien koop ik gewoon te veel :mrgreen:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 01 sep 2010 11:31

Stond vanochtend om half 9 vanuit Michaels slaapkamerraam speelgoed van het dak van de berging af te harken. LauraC verveelt zich nooit :lol:

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 01 sep 2010 13:24

:mrgreen:
pobody's nerfect

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 01 sep 2010 13:45