Moderators: Memmem, Moderafo's
LeChat schreef:Nina en Laura, jullie moeten Mortlach natuurlijk niet aan de chips praten of allerlei tips geven over welke wél lekker zijn hè...![]()
*J* schreef:Weeg je iedere dag? Ik heb dat een tijdje gedaan, maar maakte mezelf alleen maar gek eigenlijk, dus ik hou het op eens per week
*J* schreef:Weeg je iedere dag? Ik heb dat een tijdje gedaan, maar maakte mezelf alleen maar gek eigenlijk, dus ik hou het op eens per week
Spons schreef:vandaag op 3x koffie , 1x glas rode sinasappelsap , 2x boterham met kaas, en 1 salade met wat kaas en croutons, ! OH ja een bakje magere yoghurt en vla !
zal nog wel paar glazen water erbij komen en that is it !
Overigens is het normaal dat je meer plast ?
Spons schreef:vandaag op 3x koffie , 1x glas rode sinasappelsap , 2x boterham met kaas, en 1 salade met wat kaas en croutons, ! OH ja een bakje magere yoghurt en vla !
liefie schreef:Spons schreef:vandaag op 3x koffie , 1x glas rode sinasappelsap , 2x boterham met kaas, en 1 salade met wat kaas en croutons, ! OH ja een bakje magere yoghurt en vla !
Wat eet je weinigZou echt wat meer eten hoor ik denk dat je amper aan de 1000 calorieen komt.
trijntjejohanna schreef:ik ga woensdag weer beginnen!!
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten