Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:Het ging helemaal fantastisch! Hij heeft het reuze naar zijn zin gehad en wilde eigenlijk helemaal niet mee, toen mama kwam. Heel even was het van 'mama!' maar toen meteen die schakel in zijn hoofd, dat dat betekende dat school afgelopen was. Nou ja, hij wilde dan wel even zwaaien naar de juffrouwen en de kindjes, maar hij ging toch wel een beetje bozig mee, hoor. Ik heb mijn best gedaan niet te lachen, want dat gezicht, nou nou... dat zou ik toch eens op een foto moeten vastleggen voor later. Nu brabbelt hij over kindjes, spelen, etc. Maar hij kijkt me nog steeds af en toe boos aan en dan kijk ik boos terug en dan moet hij toch ook wel een beetje lachen![]()
Kinderen zijn leuk als ze groot worden, zeg. Ik vind het echt steeds leuker worden! Hij wordt nu echt zo'n eigen individu. Heerlijk.
Max schreef:Wat betreft de zindelijkheidspraatjes lees ik nogal eens over "poepen"Hier poepen de hondjes, maar mijn dochter drukt op de wc... Op het kinderdagverblijf hierzo mogen de kinderen ook niet zeggen dat ze moeten poepen, vind ik wel zo netjes eigenlijk.
LauraC schreef:Max schreef:Wat betreft de zindelijkheidspraatjes lees ik nogal eens over "poepen"Hier poepen de hondjes, maar mijn dochter drukt op de wc... Op het kinderdagverblijf hierzo mogen de kinderen ook niet zeggen dat ze moeten poepen, vind ik wel zo netjes eigenlijk.
't Maakt mij eigenlijk niets uit. Het is wat het is
LauraC schreef:off topique-smile Jo'tje ik moet zo lachen om je onderschrift!!!
Jo'tje schreef:LauraC schreef:'t Maakt mij eigenlijk niets uit. Het is wat het is
Als hondjes poepen is dat precies hetzelfde proces als bij mensen hoor. Dus dan drukken hondjes ook, of mensen poepen.
Drukken doe je op een knopje denk ik altijd maar. Poepen op de wc
LauraC schreef:Spamtijd! Anderen mogen volgen met foto's van hun kanjers/kanjeresjes![]()
Max schreef:Jo'tje schreef:LauraC schreef:'t Maakt mij eigenlijk niets uit. Het is wat het is
Als hondjes poepen is dat precies hetzelfde proces als bij mensen hoor. Dus dan drukken hondjes ook, of mensen poepen.
Drukken doe je op een knopje denk ik altijd maar. Poepen op de wc
Mwah, je gaat toch ook niet pissen of zeiken op de wc?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten