Zwanger deel 8

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 8

Berichtdoor paprikameisje2 » 22 aug 2010 18:17

tj: Hier werd afgeraden om de rechte buikspieren te trainen omdat ze nog goed terug moeten naar de eigen plek.

Ben hier al best weer plat! En de rest gaat er wel af met de bv!

Vraag me af of strak inbinden ervoor zorgt dat alles sneller weer terug is. miss wel voor de baarmoeder de eerste dagen, de rest is denk ik afhankelijk van hoe je zwangerde en hoe je lichaam zich hersteld en of er nog overtollige kilo's blijven zitten.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 22 aug 2010 18:28

Het lijkt mij dat als je ingebonden word, je spieren het zelf niet doen en lui blijven. Maar of die redenatie juist is ????

(ik had behoorlijk last van mijn si-gewricht toen ik zwanger was van Harm en ik vroeg aan de fysiotherapeut of het niet beter was om bijv. een bekkenband te dragen en dat raadde ze me af om de spieren sterker te houden en te maken en met al die hulpmiddelen doen je spieren niets)

jaantje74
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor jaantje74 » 23 aug 2010 08:04

Tijdens mijn zwangerschap heb ik weleens gekeken naar een belly bandit.
Uiteindelijk niet aangeschaft, maar volgens de producent moet het een super middel zijn om je oude figuur weer terug te krijgen.
Heeft iemand hier ervaring mee?

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 23 aug 2010 08:19

Volgens mij zegt iedere fysio weer wat anders.
Mijn schoonzus heeft een buik- en een bekkenband om. Dat moet juist omdat ze anders helemaal verzakt van onder. Ze kan ook bijna niet meer uit de voeten terwijl ze nog tot oktober moet! Ze had bepaalde therapie en volgens een andere peut was dat juist enorm slecht in haar situatie. Ze is maar 3 kilo gegroeid en enorm dik. Ze zit op het randje van zwangerschapssuiker. Heb wel met haar te doen eigenlijk.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 23 aug 2010 08:29

kwebbel schreef:ik heb van horen zeggen dat het sluitlaken toch weer terugkomt... iemand nog ervaring mee of pas ervaring mee gehad?

Ja het sluitlaken komt weer een beetje in. Er zijn weer wat onderzoekjes gedaan en het blijkt dat een sluitlaken heel fijn is voor een pasbevallen vrouw voor korte tijd. De eerste dagen heb je hem continue om en na een paar dagen ga je afbouwen, steeds minder uren op een dag. Het is vooral ter comfort.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 23 aug 2010 11:24

Schipje schreef:
LauraC schreef:
Galateia schreef:Aangezien zij al zo lang als we op een wachtlijst stonden steeds aan me vroeg, of ik liever een jongen of een meisje wilde, viel die vraag wel degelijk helemaal verkeerd bij mij, hoor!

Er wordt aan ons ook wel gevraagd: de volgende keer zeker een meisje! Alsof we, alleen maar omdat we adopteren, opeens niet meer geloven dat de Heere al precies weet wie Hij aan ons wil geven....en alleen ons eigen ding willen doen. Wij staan dus ook deze keer weer voor alles open ;)

Heb ik iets gemist? Gaan jullie een kindje adopteren?

Hihihi, mij zul je nooit in het zwangertopic zien ;) We willen graag weer een kindje adopteren ja, lees maar bij in het adoptietopic :)

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 23 aug 2010 13:17

LauraC schreef:Hihihi, mij zul je nooit in het zwangertopic zien ;) We willen graag weer een kindje adopteren ja, lees maar bij in het adoptietopic :)

Nou LauraC, als je wacht op je adoptiekindje, ben je ook in verwachting hoor! Dus je moet hier (ook) gewoon blijven! De hele refowebfamilie verwacht met je mee!

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 23 aug 2010 15:43

LauraC schreef:Hihihi, mij zul je nooit in het zwangertopic zien ;) We willen graag weer een kindje adopteren ja, lees maar bij in het adoptietopic :)

Is je oudste ook geadopteerd dan? Altijd gedacht dat het je biologische zoontje was. Volgens mij weleens een foto van hem gezien en ik vond hem op je lijken :oops: :D
Maar van harte met jullie voornemen! Ben nu ook heel benieuwd!
Enne.... heb zitten zoeken naar dat adoptietopic maar kan het niet vinden hoor. Misschien als je wat post dat ie dan weer bovenaan staat ofzo? Heb iets van 8 blz gehad pffffffff.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 23 aug 2010 15:57

Je bent niet de enige hoor Schipje, die dat vind. Laura was een x hier en mijn man zei: je zoontje lijkt wel op je.
ja, dat is mijn mening dan he.....

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 23 aug 2010 16:11

We gaan nog even door off topique-smile ...
@Schipje: Michael kwam met 5 maanden bij ons wonen, nu alweer ruim 2 jaar geleden. Wij willen alweer een tijdje opnieuw adopteren maar door een verhuizing en veel tegenslag bij de autoriteiten, komt er nu pas weer een beetje schot in de zaak. Ik zal wel ff een update-je doen in het eigenlijke topic :)

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 24 aug 2010 10:18

liefje schreef:Ik ga helemaal mee... :-$ off topique-smile Waar kun je het merk Emma krijgen Ster?
Heb er nooit van gehoord..wel ondergoed van Emma, maar geen kleding.

o.a. bij College Style.

Maareh... wie zijn er op dit moment nog zwanger: Stipje, Liedjepietje en Elvira.. en hoe gaat met met deze ladys??
Time flies when you have none!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 24 aug 2010 10:38

Sterretje schreef:
@PPM; prachtkindje hoor, lief koppie. (Jammer dat je al wegging.. maar jah.. werk he;-))

Je komt maar snel langs!!

linde
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor linde » 26 aug 2010 18:09

Mn zus is bevallen!! Een meisje: Sanne.7,5 pond
Voorzover ze nu hebben onderzocht is alles goed! blijven nog wel een nachtje voor de zekerheid
Ik ga er nu heen! 8)
PaSaP Hoogh!!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 aug 2010 18:55

Gefeliciteerd! En wat een gave naam, helaas heet ons nichtje al zo, anders stond ie hier vast ook op de lijst toen ik zwanger was :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 27 aug 2010 09:20

Gefeliciteerd, Linde!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”