heftig Evelien, pleegzorg. Hopelijk komen jullie er samen uit en mogen jullie voor een kindje zorgen

Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:Weet je wat ik zo heerlijk vindt om te lezen: dat jullie zo heerlijk vol vuur vertellen. De liefde voor een adoptie/pleegkind, klinkt misschien heel stom/dom maar ik wordt er gewoon warm van (en krijg vochtige ogen).
paprikameisje2 schreef:zij krijgt regelmatig te horen, ze zullen nooit van jezelf zijn, of... voelt echt anders dan een eigen kind!
Nina87 schreef:Wat een rare opmerking van je college, Galateia. Ik heb ook weleens mensen horen zeggen dat je met adoptie "niet weet wat je in huis haalt".
Nina87 schreef:Wat een rare opmerking van je college, Galateia. Ik heb ook weleens mensen horen zeggen dat je met adoptie "niet weet wat je in huis haalt". Dat soort opmerkingen kan ik altijd moeilijk plaatsen, maar dan bedenk ik dat het maar goed is dat dat soort mensen niet gaan adopteren.
Iedereen die op een kindje wacht, veel sterkte! Ik hoop echt dat er nog veel positieve berichten in dit topic zullen verschijnen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 81 gasten