Refowebkids deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor LauraC » 23 aug 2010 16:22

Wat een wakker mannetje!
Spannend Galateia, kan me voorstellen dat je even in de stress schoot.
Wij zijn even gestopt met de zindelijkheidstraining. Michael vertikt het om op de wc te poepen. Hij doet er zelfs speciaal zijn luier voor aan. Dus hij voelt het wel aankomen, maar weigert pertinent om het ergens anders dan in zijn luier te doen.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 23 aug 2010 18:00

Ik vraag net aan Michael: Kom je opruimen? Zegt 'ie, heel droog, zonder opkijken 'No, mama doen'.
Daar sta je dan met je goede gedrag :mrgreen:

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 23 aug 2010 18:22

Ach ja, Michael, daar heb je je moeder toch voor hé :mrgreen:

@tj: wat een mooi mannetje zeg!

Zo, Timon heeft z'n eerste middagje psz erop zitten. Hij vond het helemaal geweldig, nam nauwelijks de moeite om te zwaaien en wilde na afloop eigenlijk niet meer mee naar huis. Nu heeft ie hele verhalen over wat hij allemaal meegemaakt heeft, echt leuk :D

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 23 aug 2010 18:32

O, wat leuk, Haai! Kindlief gaat morgen voor het eerst en ik hoop op eenzelfde soort ervaring als jij nu beschrijft. Ik wil gewoon, dat hij het leuk heeft, dan voel ik me echt een stuk beter. Ik ben zo benieuwd. Ik breng hem morgen weg en dan ga ik naar huis en dan ga ik zitten wachten, totdat ik hem weer op mag halen. Dat zal RAAR zijn :shock:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 23 aug 2010 18:42

LauraC schreef:Wat een wakker mannetje!
Wij zijn even gestopt met de zindelijkheidstraining. Michael vertikt het om op de wc te poepen. Hij doet er zelfs speciaal zijn luier voor aan. Dus hij voelt het wel aankomen, maar weigert pertinent om het ergens anders dan in zijn luier te doen.

maar als hij het aanvoelt komen en juist dan zijn luier om wil is dat ook zindelijk :wink:
Sarah is al een hele tijd overdag zindelijk en ze plast op de wc, poept in de luier. Ze zegt dan: mama ik moet poepen pak even een luier hoor... en dan moet ik hem om doen :)
Op zich niet ideaal maargoed, ze vind de wc gewoon eng dus wat mij betreft mag ze het nog gewoon in de luier doen. Al heeft ze vandaag eerst op de wc een beetje gepoept en daarna in de luier de rest :mrgreen:

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 23 aug 2010 18:46

lammetje schreef:
LauraC schreef:Wat een wakker mannetje!

maar als hij het aanvoelt komen en juist dan zijn luier om wil is dat ook zindelijk :wink:
Sarah is al een hele tijd overdag zindelijk en ze plast op de wc, poept in de luier. Ze zegt dan: mama ik moet poepen pak even een luier hoor... en dan moet ik hem om doen :)
Op zich niet ideaal maargoed, ze vind de wc gewoon eng dus wat mij betreft mag ze het nog gewoon in de luier doen. Al heeft ze vandaag eerst op de wc een beetje gepoept en daarna in de luier de rest :mrgreen:

Dat heb ik wel meer gehoord, in de wc "plonst" het drolletje er in en dat is eng, in de luier zit ie nog warm tegen de billen........ gaat vanzelf goed komen!

@LauraC: knap hoor dat Michael het aangeeft dat ie moet poepen!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 23 aug 2010 18:58

hier wordt alles aangekondigd... oooh even plassen... of nu niet mama, moet eerst even poepen! Regelmatig gaat ze echt wel op het potje... moet volgens haar alllleeee kleren uit, waar ze dat vandaan haalt weetik ook niet, zit ze dus in haar blootje... :D wel humor! :):)
Maar dr is nog nooooit een druppel plas in eht potje terect gekomen.

We zien het wel! het zal vanzelf wel een keer, nu ff niet..... moet ff de rust en regelmaat even weer terug keren!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 23 aug 2010 18:59

Lekker warm tegen de billen... nou, als er hier poep in de luier zit, dan trekt meneer een heel vies gezicht en doet hij echt niks anders, voordat er een schone luier omheen zit. Als hij iets vies vindt, is het wel een vieze luier. Poepen, een druppel plas, maakt niet uit, hij moet een schone luier om!

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 23 aug 2010 19:07

Galateia schreef:Lekker warm tegen de billen... nou, als er hier poep in de luier zit, dan trekt meneer een heel vies gezicht en doet hij echt niks anders, voordat er een schone luier omheen zit. Als hij iets vies vindt, is het wel een vieze luier. Poepen, een druppel plas, maakt niet uit, hij moet een schone luier om!

Ik bedoelde dat ze voelen dat ze gepoept hebben......en als ze op de wc zitten voelen ze dat niet goed.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 23 aug 2010 21:46

Galateia schreef:O, wat leuk, Haai! Kindlief gaat morgen voor het eerst en ik hoop op eenzelfde soort ervaring als jij nu beschrijft. Ik wil gewoon, dat hij het leuk heeft, dan voel ik me echt een stuk beter. Ik ben zo benieuwd. Ik breng hem morgen weg en dan ga ik naar huis en dan ga ik zitten wachten, totdat ik hem weer op mag halen. Dat zal RAAR zijn :shock:

Hier was de tijd om voor ik het wist 8-[ Moest me haasten om op tijd te komen.
Maar ik hoop dat ie het leuk heeft, en dat jij de tijd een beetje door weet te komen :wink:

Hij haalde vanmiddag z'n klei uit de kast, en vroeg toen 'Mama mesje pakken'. Ik snapte eerst de bedoeling niet helemaal, maar wat bleek: hij had op de psz ook met klei gespeeld, en daar hadden ze er een mesje bij :) Hij had een beer gemaakt zei hij, en de juf had hem geholpen.

Hier begin ik nu trouwens ook wel de hoop te krijgen dat het zindelijk worden langzaam gaat komen =D> Hij heeft het er steeds over dat hij op het potje wil zitten, dus daar gaan we de komende dagen maar even mee aan de slag.

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 23 aug 2010 22:47

paprikameisje2 schreef:hier wordt alles aangekondigd... oooh even plassen... of nu niet mama, moet eerst even poepen! Regelmatig gaat ze echt wel op het potje... moet volgens haar alllleeee kleren uit, waar ze dat vandaan haalt weetik ook niet, zit ze dus in haar blootje... :D wel humor! :):)
Maar dr is nog nooooit een druppel plas in eht potje terect gekomen.

:lol: :lol:

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 24 aug 2010 07:34

Grappig, al die zindelijkheidsverhalen :lol: !

Fijn dat Timon het zo leuk heeft gevonden op de psz, Haai! Hopelijk vind Galateia's zoon het ook geweldig. Met een psz heb ik geen ervaring, maar ik vond de eerste ochtenden dat onze kids naar school gingen verschrikkelijk lang duren ...

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 24 aug 2010 08:04

Nou, hij is op 'school' hoor! Meteen druk spelen. Ik heb hem gewoon een kusje gegeven en gezwaaid. Al weken oefenen we alles wat er gaat gebeuren, dus hoppa, ik heb me er zelf gewoon aan gehouden. Ik mag dalijk wel even bellen om te vragen hoe het gaat. Toen we er bijna waren, huppelde hij gewoon naar het pleintje en de deur toe. Hij had er zo'n zin in. 'Tee Tuttouw' = 'twee juffrouwen'. En mama is ook nog eens een 'juffrouw' als ze gaat werken, dus nou, het kan niet mooier! Hij had geeneens tijd om zijn jas uit te trekken, want hij zag al een fietsje staan...

Ik ben benieuwd. Ik ga maar gewoon zitten werken en wat lessen voorbereiden. Ik moet toch iets doen. Nog 2,5 uur en dan haal ik hem weer op. Ik hoop (en verwacht toch wel een beetje) een stralend mannetje vol met verhalen :mrgreen:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 24 aug 2010 08:08

ooooh fijn !! succes met voorbereiden, zal wel stil zijn zo, ofniet?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 24 aug 2010 08:10

Spannend Galateia. Kom je nog vertellen hoe hij het verder gehad heeft? ;-).

Terug naar “Archief”