Afslanken deel 4

Moderators: Memmem, Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: Afslanken deel 4

Berichtdoor kwebbel » 21 aug 2010 14:09

meestal speculeren ze dan dat ze zwanger is..

hier nu 4 er af totaal :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 21 aug 2010 16:06

Nou, als Maxima een buikje heeft, dan ben ik zwanger van een vijfling :|
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

*J*
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor *J* » 21 aug 2010 18:25

pfff, ik kwam er donderdag achter dat ik opnieuw kan beginnen :( Helemaal niks raars gedaan, maar toch terug op mijn startgewicht :(

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 21 aug 2010 18:36

balen J. Hopelijk ben je weer snel op de goede weg :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Gretchen

Berichtdoor Gretchen » 23 aug 2010 15:53

Evelien schreef:nee, ze heeft een buikje (nooit opgevallen?). :wink:

Gelukkig wel ja!

Ik 'meld' me ook aan, wie weet kan ik wat steun van jullie ervaren. :wink: Of bieden...
Ben vorige week begonnen met Sonja Bakker, en vanmorgen was er 1,3 kilo af. Da's wel een goede stimulans natuurlijk om door te gaan!

Succes allemaal!

*J*
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor *J* » 23 aug 2010 16:02

goed zeg. Ik heb ook even sonja bakker gedaan, maar het was niks voor mij

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 aug 2010 16:12

Hier gaat het ontzettend goed, ondanks de patat en de bbq van afgelopen weekend. :mrgreen: De rest van de dag veel drinken en fruit eten. Vandaag rustig aan gedaan, al staat er vanavond wel een lekker toetje op het menu. :wink:

*J*
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor *J* » 23 aug 2010 18:37

Vanmiddag zat vriendlief aan een broodje kroket, en ik lekker aan een volkorenboterhammetje met vleeswaren Waren zijn ogen ook nog een keer groter dan zijn maag, er bleef een kroket over, of ik die echt niet wilde hebben.. Heb ik toch maar mooi afgeslagen, ben ik stiekem best trots op, want ik vond dat behoorlijk moeilijk.

geeft wel een goed gevoel hoor

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 23 aug 2010 18:54

goed gedaan J !! :D ik heb 1x op m'n werk ook lekker ongezond gegeten met een kroketje en eiersalade. Maar ach ja.. je af en toe verwennen mag best. Het duurt dan wel ietsjes langer maar ik heb 1 dag het dieet van Sonja tot op de detail nauwkeurig gevolgd.. ik had zware hoofdpijn en was bijna flauwgevallen ](*,) dus ik doe het ietsjes rustiger aan en zo houd ik het langer vol.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

*J*
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor *J* » 23 aug 2010 19:00

fijn dat sonja bakker werkt voor jou! Ik kreeg er alleen honger van, vond het niet vol te houden :(

Gretchen

Berichtdoor Gretchen » 23 aug 2010 20:45

Ik was ook verbaasd hoor, dat er zo veel af was. Ik hou helemaal NIET van lijnen, en zou veel liever een chocola-dieet doen... Maar ja, die moet nog uitgevonden worden volgens mij. Maar met Sonja kan je wel lekkere dingen eten vind ik. En het is wel aardig vol te houden. Soms verander ik zelf wel wat producten. 's Middags alleen een glas melk vind ik te weinig, dan neem ik een schaaltje yoghurt, daar zit net wat meer in. Maar iedereen op zijn (hier vooral 'haar' denk ik) manier he.
Hoeveel wegen jullie bij welke lengte?

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 23 aug 2010 20:55

Sonja is voor mij prima vol te houden maar ik hou het dan niet pietje precies bij. Ik ken er eentje die gaat nog eens lopen afwegen ](*,) en als je dan weer stopt met het boek moet je het over 4 maanden weer er bij pakken omdat je in die tussentijd niet heb gewogen (je groente en je aardappels dan he...) ik doe het liever langzamer dan is het beter vol te houden en mag ik ook best wel eens zondigen.

@Gretchen: je mag jezelf best belonen! Doe ik ook wel eens in het weekend. Een lekker stukje chocolade is NIET VERBODEN! Als je trek hebt kan je gewoon een stukje pakken. Het gaat om die hele reep die je dan naar binnen stouwt. Maar niet om een klein stukje. Heb vrijdag een half uur gelopen ( =D> ) en ik mocht van mezelf een lekker bordje friet eten (één bord!) en eind van de week was ik niets bijgekomen.

Ik ben ongeveer bijna 7 weken bezig, ik weeg nu 74 kg. Sinds vorig jaar zomer ben ik er 6 afgevallen (woog toen rond de 80... :? ) en ben 1.66 meter lang.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

*J*
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor *J* » 23 aug 2010 21:09

Goed bezig hoor

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 23 aug 2010 21:21

Kwebbel ik heb de eerste tijd ook mijn eten afgewogen hoor en daar heb ik veel aan gehad! Nu weet ik uit mijn hoofd ongeveer wat 200 gram aardappels is erg makkelijk!
En je hoeft echt niet aan te komen hoor die 5 weken dat ik zwanger was niks gewogen geteld enz en ik was nog op precies hetzelfde gewicht het is een kwestie van een eetpatroon aanwennen en niet domweg precies een menu volgen en als je klaar bent met afvallen weer veel meer gaan eten of slechte dingen eten.

Ik hou mijn menu's nu helemaal niet bij en val nog steeds goed af ik zit nu inmiddels op -27.1kg ben er erg blij mee!
Sporten gaat ook erg goed en vind het leuk om te doen en je lichaam wordt er ook strakker en sterker door altijd mooi meegenomen.

Iedereen veel suc6 met afvallen!

*J*
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor *J* » 23 aug 2010 21:23

wauw lieffie, mooi resultaat!

Terug naar “Psychologie & Gezondheid”