Kinderpraat

Moderators: Memmem, Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Kinderpraat

Berichtdoor MissF » 19 aug 2010 11:13

haha nee, wij ook al niet, dan komt hij zich er of tussenin wringen, of hij slaat zijn armen om mijn of mijn mans benen om mee te knuffelen ;) en als we elkaar een zoen geven moet hij er ook altijd 1 :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

linde
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor linde » 19 aug 2010 11:21

De juf van mijn nichtje in groep 2 had verteld dat ze een 'baby in haar buik' heeft.
Zegt mn nichtje: nou weet u dat zeker want mijn moeder heeft een veel dikkere buik :lol:
PaSaP Hoogh!!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 19 aug 2010 11:24

*Annet* schreef:
bakvis schreef:onze zoon(3) "pap, ik zag een broodrooier" (combine)

Zegt ie het nog beter als mij! Zag dat bij ons achter een combine bezig was en zeg tegen manlief: handig toch, zo'n [b]condoom[b], ding werkt heel breed en dat gaat als een speer. Vervolgens zeg ik tegen de kinderen: kijk daar een condoom. Paar minuten later realiseerde ik me pas wat ik zei, mijn man bleef heel serieus :mrgreen:

Zoon van 5: 'ik denk dat ik over datum ben want ik voel me niet zo lekker'

Mijn man en ik stonden te knuffelen zegt onze puberzoon: 'stelletje viespeuken' en dan dat gezicht erbij, geweldig.

hysterisch-smile Hahahaha geweldig.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 23 aug 2010 09:20

Wat vraag je je als kind nou af als je een dichtgegooide vijver ziet? Waar die vissen nou gebleven zijn. Gelukkig vind hij zelf de oplossing: 'O, die zijn natuurlijk naar de kibbelingwinkel...'

Brenn
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Brenn » 23 aug 2010 18:38

Had ik maar een duikbril op!
Hoezo dat dan, we gaan toch niet zwemmen.
Neen maar ik kijk nu allemaal naar lins en rechts met een duikbril kan dat niet!

(heb net besloten dat mensen met een verstandelijke beperking hier ook gequote mogen worden ;))

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 11 sep 2010 20:34

mijn man zei van de week: "ik ben de baas". Waarop Sophie heel ernstig haar papa aankeek, haar vingertje de lucht in stak en zei: "Nee hoor, papa, de Heere is de baas!".
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 13 sep 2010 18:07

mamavansophie schreef:mijn man zei van de week: "ik ben de baas". Waarop Sophie heel ernstig haar papa aankeek, haar vingertje de lucht in stak en zei: "Nee hoor, papa, de Heere is de baas!".
haha wel goed over nagedacht!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 13 sep 2010 19:54

Gisteren ook weer gelachen: zegt sophie: Kijk mama, een naaislak! Eh, sophie wat zeg je? Een NAAISLAK! (naaktslak ;))

Enne, op de creche zondagmorgen, was haar schoentje kapot gegaan. Zei ze tegen de juf: Ach, geeft niks. Mijn mama kan dat wel maken, want die heeft een lijmpistool en een naaimachine!
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

*Annette*
Majoor
Majoor

Kinderpraat

Berichtdoor *Annette* » 14 sep 2010 18:35

*verwijderd*
Laatst gewijzigd door *Annette* op 12 mar 2011 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat de toekomst brengen moge........

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 14 sep 2010 22:40

Wel geen kinderpraat maar ik vondt het zelf een erg leuke opmerking van een patient van in de 90.
Dus die post ik toch maar even (hopelijk mag dat hier)

Patient liep achter de rollator aan over de gang in het ziekenhuis, en vertelde dat ze het afgelopen nacht
zo koud had gehad. Ze had aan mijn collega van de dagdienst om een deken gevraagd.
Maar zoals ze zij, je collega is een lieverd hoor, maar ze had vandaag een vergeet hoekje in haar hoofd.
t'Is ook wat als je jong bent, dan vergeet je wel eens wat ze zal vast aan de jongens gedacht hebben.
Dat deed ik ook hoor toen ik zo oud was.... (Ik heb maar niet verteld dat ik zelf ook nog maar 21 ben)

Rienuku

Berichtdoor Rienuku » 16 sep 2010 11:03

:D:D:D :lol: :lol: Geniaal!!! Oude mensen kunnen soms zo'n humor hebben!!!

lia
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor lia » 01 okt 2010 10:55

We gingen zwemmen met onze kids. Ons zoontje (6) zei dat zijn zwembroek afzakte. Ik vroeg: Gebeurt dat met zwemles ook wel eens? (Misschien was de tailleband te wijd). `Nee`, zei hij, `maar daar is het water steviger!`...
....................................

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 06 okt 2010 18:41

Ik kan mijn man wel wegdoen, want voor complimentjes heb ik aan Jurian genoeg :D

Ik ben vandaag bij de kapper geweest, en het is erg kort, te kort naar mijn zin, maargoed, daar is niks meer aan te doen, groeit wel weer aan. Mijn man zei toen hij thuiskwam: 'je bent net een jongen!'
Ik kleedde Jurian net aan op zijn aankleedkussen, toen stond hij opeens op, woelde eens met zijn handjes door mijn haar, zuchtte diep en zei:

oooooh, waaauuwww!

Dat is toch het mooiste dat ik kon krijgen :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 06 okt 2010 19:04

Lief he MissF!
Michael net, toen ik even naar 'm ging kijken in bed: 'Mama, Michael klaar bed.'
Ik: 'Je bent nog niet eens begonnen schat!'
Hij: 'O......okeeeee.'
Hij dacht vast, niet geschoten is altijd mis ;)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 okt 2010 12:47

Geweldig he.

Ik liep gisteren met m'n oppaskindje van bijna 3 langs een kunstwerk (allemaal grote rondjes) vraagt ze aan mij: "wat is dat?" Ik zeg: "dat is een kunstwerk". Je ziet haar denken en zegt heel droog: "ohw"!.

Eindje verder moeten we oversteken, kijken of er niks aan komt. Komt er een busje aan die wacht netjes zodat we over kunnen steken. Zegt die kleine meid: "Dat is aardig van die meneer". Hoe komt ze erbij. :mrgreen:

Terug naar “Relaties”