Waarom zou je niet op een bank gaan liggen in de winkel? Alsof je dat thuis nooit doet... en wat het personeel denkt: wat maakt het uit? Door schaamte een miskoop doen? Als je grapt, dat je er wel op moet kunnen liggen, dan zullen ze dat alleen maar beamen.
Hier ligt de vloerbedekking in 2 kamers op zolder. De kamers zijn aan elkaar verbonden door 2 doorgangen. Het is schandalig mooi. Het was... NIETS, nu is het ALLES waar ik ooit van kon dromen. En dan is mijn kledingkamer- op diezelfde zolder - nog niet eens klaar. Mijn man heeft zich rot gewerkt. Afgelopen week is het 4 keer 2 uur geworden midden in de nacht. Ik heb alles geverfd, maar mijn man heeft het echt brute werk gedaan. verwarming, isolatie, muren afwerken, bouwen, etc. etc. Wat ben ik trots op hem. Hij bouwt letterlijk een verdieping voor mij. En het is helemaal sjiek zacht roze. Zo'n kleur roze die in een herenhuis niet zou misstaan. Met zachte cremekleurige vloerbedekking. Waar niemand zomaar op mag lopen, tenzij hij/zij door mij goedgekeurde slippers draagt of schone sokken. Mijn prachtige eigen ruimte, verdieping, mijn plek.
Morgen beginnen met inrichten, ook al moet er nog veel afgewerkt worden. Maar de vakantie is voorbij en ik moet een mooie werkplek hebben. Manlief gaat komende weken op zijn gemak alle randen enzo mooi maken. Komt wel goed. Een mooi groot bureau, mijn boekenkasten, een mooie oude stoel, de oude tv, een lekkere stoel, een bankje, zachte plofkussens. Alles om er de ultieme plek in huis van te maken. Het is/wordt de mooiste plek in huis, waar ik heel wat uren in door zal brengen. Ik ben gewoon... ik kan het niet geloven. Mijn man heeft mij het mooiste cadeau ooit gegeven. Een droomkamer. Wauw
Ik moet nu natuurlijk wel een paar foto's maken en een keertje hier showen