Kevin schreef:JeeWee schreef:Beste Kevin,
Waarom schrijf je je eigen naam wel met een hoofdletter en die van God heel konsekwent met een kleine letter?
Het zorgt er mede voor dat ik je reacties niet serieus kan nemen omdat we kennenlijk vanuit een heel andere bron praten...
Sorry, wat doe ik? ja, ik kan wel eens een naam met hoofdletter zetten ja, hoort toch ook zo dat ik weet. En of god met grote of kleine letter moet zou ik niet weten en boeit me eigenlijk ook niet zo.Ik weet gewoon dat er veel tegen homo's zijn. Ik kan niet zeggen hoe ik dat weet, ik kan net zeggen waaraan ik dat zie, maar ik zie wel dat er heel wat is tussen geloof en homo's. Ik kan ook geen aantallen of persentages noemen, maar weet dat er heel wat problemen zijn. Jongens die niet uit de kast durven omdat ze in een gelovig gezin wonen ofzo.bruggenbouwer schreef:@Kevin, hoeveel christenen ken je, en hoeveel zijn er tegen homo's?
ik ken zelf namelijk ook een hoop niet-christenen die tegen homo's zijn (moet je maar in bepaalde vakken gaan zitten bij een voetbalwedstrijd.
Ik wil er voor zorgen dat je binnenkort geen enkele christen meer tegenkomt die iets tegen homo's heeft. En geen enkele homo tegenkomen die niet uit de kast durft door het geloof.
Niet alleen christenen zijn tegen homo's nee, maar geloof is wel een deel van het probleem.
Dan ga ik nu even de tekst van meboy lezen, dat is een hele lap zeg.
Boeit me niet zo, hoe kom jij zo op een refowebforum terecht ?
Van harte welkom, maar het zou fijn zijn als je je aan zou passen hierin.
Ik weet niet of jij beseft over wie je hier spreekt ?
De Almachtige, een gewone naam schrijf je al met een hoofdletter !