Zo hallo, daar ben ik echt helemaal niet mee bezig. Manlief vast ook niet. Hij heeft geeneens een zomerjas, nou ja, daar gebruiken we gewoon vesten voor met een capuchon in lekkere blije kleuren. Veel leuker dan al die rare zomerjasjes die ik overal zag. Maar voor de winter moet hij natuurlijk wel een stoere jas. Zijn knalgele van afgelopen winter gaat hij niet meer passen
Hij groeit wel echt superhard, dus een winterjas gaan we pas kopen als het koud wordt. In een paar weken tijd waren zijn voeten zo hard gegroeid, dat hij gewoon een schoenmaat heeft overgeslagen (in 4 weken)! Wat betreft kleren zit maat 92 nu van broeken goed, die lengte heeft hij eindelijk echt nodig, t-shirts zitten ok, maar 98 begint ook langzaam te kunnen. Alleen... dan zie je vaak maat 98/104 (?) van t-shirts, dat is dan echt veel te ruim. En van maat 98 zijn sommige t-shirts echt veel te breed. Mijn mannetje is maar een smalle...
Nou ja, gelukkig nog een paar goedkope t-shirts bij Zeeman kunnen scoren in vrolijke kleuren en smal gesneden. En natuurlijk van die gave t-shirts van de H&M met Sesamstraat figuren erop, volgens mij zag ik die bij de jongens van TJ ook voorbij komen op foto's. Dat zijn echt de coolste kleren die hij heeft, al zijn ze nog een beetje groot. Maar dan kan hij ze van de winter aan met een t-shirt met lange mouwen eronder. Dat is wel gaaf, vrolijk, etc. Manlief is jaloers op die t-shirts, want hij zou ze in zijn maat ook wel willen hebben!