Ik mocht ook niet hoor, was al 21 + !
Net alsof je vakantie nodig hebt, voor "foute" dingen.
Toen 1 van mijn zussen aanbood om mee te gaan (met haar man) mocht het opeens wel.
Moderator: Moderafo's
Die verantwoordelijkheid ligt niet bij het verbieden van een vakantie, maar op het gebied van voorlichting en waarschuwen/ adviseren. Uiteindelijk maak je zeker na je 20ste echt wel je eigen keuzes hier in. Mijn zus die niet samen met haar vriend op vakantie ging was zwanger voor ze trouwde. Wij gingen meerdere keren samen op vakantie, nu getrouwd en ik ben nog steeds niet zwanger.TheKeimpe schreef:Hebben ouders geen verantwoordelijkheid dan?
Gerdien B. schreef:Die verantwoordelijkheid ligt niet bij het verbieden van een vakantie, maar op het gebied van voorlichting en waarschuwen/ adviseren. Uiteindelijk maak je zeker na je 20ste echt wel je eigen keuzes hier in. Mijn zus die niet samen met haar vriend op vakantie ging was zwanger voor ze trouwde. Wij gingen meerdere keren samen op vakantie, nu getrouwd en ik ben nog steeds niet zwanger.TheKeimpe schreef:Hebben ouders geen verantwoordelijkheid dan?
Optimatus schreef:Heb jij wel eens een mep met verantwoordelijkheid gehad? *dreig*
Ik ook (nog steeds) nietGerdien B. schreef:Die verantwoordelijkheid ligt niet bij het verbieden van een vakantie, maar op het gebied van voorlichting en waarschuwen/ adviseren. Uiteindelijk maak je zeker na je 20ste echt wel je eigen keuzes hier in. Mijn zus die niet samen met haar vriend op vakantie ging was zwanger voor ze trouwde. Wij gingen meerdere keren samen op vakantie, nu getrouwd en ik ben nog steeds niet zwanger.TheKeimpe schreef:Hebben ouders geen verantwoordelijkheid dan?
schelpje3 schreef:Toentertijd was er veel sociale controle door familie e.d.
Men sprak gewoon mijn ouders aan op het feit dat ze mij met een lange broek aan hadden zien fietsen bijv.
Dus als iemand hoorde dat ik met mijn vriend op vakantie mocht, moesten mijn ouders zich verantwoorden.
Ik had geen zin om de boel op de spits te drijven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten