Wij konden de VIA-cursus 1 jaar na het verkrijgen van ons BKA-nummer volgen.
Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat verlopen allemaal.
Wijsheid en geduld

Gr. Anne
Moderator: Moderafo's
lem475000 schreef:Dank je Anne80!! Dat scheelt al zo een half jaar!! bizar zeg!!
Hoe lang geleden is dat?
gr.lydia
Galateia schreef:Wij hadden een BKA nummer uit het piekjaar 2006 (ergens halverwege, ik weet de datum niet eens meer) en we kregen in augustus 2009 het voorstel van onze zoon. In totaal heeft alles dus iets langer dan 3 jaar geduurd.
saartje schreef:Is er iemand die ervaring heeft met de combinatie adoptie/pleegzorg?
lem475000 schreef:Galateia schreef:Wij hadden een BKA nummer uit het piekjaar 2006 (ergens halverwege, ik weet de datum niet eens meer) en we kregen in augustus 2009 het voorstel van onze zoon. In totaal heeft alles dus iets langer dan 3 jaar geduurd.
Dat valt me echt reuze mee! Ik ben me ervan bewust dat het voor iedereen anders is, maar toch! Ik hoop voor jullie dat het straks ook snel mag gaan!
saartje schreef:welkom Lem! Mooi om jullie verhaal te lezen, wel een hoop spannende zaken ook zeg. Maar fijn dat er een God boven staat die het alles bestuurd hé!
Sterkte met wachten en dat geldt overigens natuurlijk ook voor de andere wachtenden!!
Wij zijn wat in dubio. Ons pleegkindje komt al zeer snel (gelukkig), maar wij wilden in eerste instantie altijd adoptie. Alleen nu we pleegzorg gestart zijn zitten we een beetje in conclaaf of we niet beter gewoon helemaal pleegzorg kunnen blijven doen en adoptie loslaten. Pff moeilijke keuze. Temeer omdat pleegzorg voor wat minder stabiliteit zorgt, terwijl er voor het onderzoek bij adoptie toch minstens een jaar stabiliteit verwacht wordt.
Is er iemand die ervaring heeft met de combinatie adoptie/pleegzorg?
We weten nu gewoon niet goed waar we wijs aan doen. Aan de ene kant hebben we zo iets van: waarom niet vast de adoptie procedure starten? Het duurt tenslotte zo lang! Maar aan de andere kant pleegzorg... pff lastig...
jans1 schreef:Hij is alleen niet gewend om alleen te spelen dus dat is af en toe wel erg pittig
LauraC schreef:jans1 schreef:Hij is alleen niet gewend om alleen te spelen dus dat is af en toe wel erg pittig
Ik zou niet weten waar je het over hebt. Hee wat leuk, dat hij komt logeren! Veel plezier hoor. Hoe gaat het met hem bij je zus thuis?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten