Ik zag weer allemaal leuke foto's

Wij zijn terug van 2 weken kamperen, en Jurian vond en deed het fantastisch. Hij lijkt wel weer gegroeid in die weken.
Hij vond alles prima, het 4 x afbreken en opzetten van de tent, het in de slaaptent spelen toen we 1 avond noodweer hadden en de hele voortent onderliep, overal en nergens broodjes eten, harde kaiserbroodjes eten. Allemaal prima

Heerlijk, met zo'n knul kamperen. Hij was alleen vaak vroeg wakker door het licht en alle geluiden. Maar als dat het ergste is, valt het allemaal erg mee

Hij heeft ook weer een berg nieuwe woorden geleerd. Ook van talloze dieren weet hij nu het geluid na te doen, en hij maakt 'zinnen' met 2 woorden. Ongelooflijk dat zoiets in 2 weekjes allemaal kan. Hij past opeens zijn rompers maat 86/92 niet meer, en ook zijn crocs maat 22 worden te krap. De zon deed hem goed denk ik

En nu istie weer helemaal gelukkig met zijn eigen bed en speelgoed. Hij gilde van het lachen toen hij vanmorgen als een gek door zijn bedje rende. Maf kind is het

Er komen binnenkort vast leuke foto's van de vakantie van hem, nu ligt hij lekker te slapen nadat de oma's en opa's hem helemaal platgeknuffeld hebben (beetje jammer is dat, het gaat ze alleen maar om hem, niet om ons weer te zien

)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...