Zwanger deel 8

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Re: Zwanger deel 8

Berichtdoor Tuinfluiter » 02 aug 2010 15:46

WAT LEUK al die felicitaties! :D
Bedankt allemaal!!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 02 aug 2010 18:49

nog een felicitatie tuinfluiter!! Alles goed gegaan??

Tj... waarom niet gewoon thuis als je ze nergens kan dumpen? als het goed is heb je toch meerdere mensen in huis? dan is er toch altijd wel iemand beneden..... ehm.. bedenk nu opeens dat je beneden ging bevallen.....

Als ikheir beval en het gaat goed, zal juul gewoon thuis zijn, al is die nog een stuk kleiner en slaapt ze vooral snachts, erg vast.

Ennuh.. lage rugpijn had ik alleen tijdens de bevalling, dus als ik dat hier signaleer moet ik direct aan de bel trekken! We zullen zien, kan ook nog drie weken duren. qua weer buiten wil ik nu wel bevallen, heeerlijk zo met die regen tegen het raam!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 02 aug 2010 18:59

hier slapen ze dus niet goed 's nachts ! en ik wil natuurlijk wel dat Toob bij de bevalling is.. en niet dat hij naar boven moet ofzo.. in uiterste noodzaak dump ik ze wel bij de buren :mrgreen:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 02 aug 2010 19:50

daarom! daar eb je buren voor!! K ehb verder met niemand wat afgesproken voor hier! als ze wakker wordt snachts, de kans is erg klein denk ik... tja... dan blijft ze maar in haar eigen bed, anders huppelt de kraamzorg maar heen en weer en manlief... ikzelf kan natuulrijk niet :D tja.. en overdag.. dan leuren we haar maar naar de buren of naa rme ouders ofzo... we zien wel! de tijd zal eht leren!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 02 aug 2010 19:53

normaal gezien was er geen probleem.. mn moeder zou ze ophalen.. of het nu dag of nacht is want die heeft vakantie.. maar zij is vanaf vandaag tot en met donderdag weg!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 02 aug 2010 20:06

Haha.. doet me denken aan het verhaal van m'n man toen zijn jongste zusje werd geboren. :mrgreen: Mijn man was toen 14 (hij is de oudste) jaar en ze zaten met z'n allen beneden. Pa en Ma boven met de verloskundige en kraamhulp. Oma liep er ook rond, want het was rond etenstijd.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 02 aug 2010 20:20

Als je schoolgaande kinderen heb, kan je ze dan niet bij een vriendje/vriendinnetje brengen. Hebben wij ook gedaan. Ging best alleen die moeder werd gebeld dat haar vader plotseling onwel was en die moest naar het ziekenhuis. Ze had Rianne bij iemand in de straat gebracht en die had een briefje door de bus gedaan, maar dat hebben we niet gevonden. Dus toen Harm geboren was en alles was weer een beetje op orde ging manlief Rianne halen en er was niemand....... dan sta je ook raar te kijken. Maar gelukkig belde die moeder nog om te checken en was kindlief weer gauw terecht!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 02 aug 2010 21:02

Nina87 schreef:Gefeliciteerd Galateia, mooie naam ook!
Tuinfluiter, jij ook gefeliciteerd met je nieuwe nichtje!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 02 aug 2010 21:14

pol schreef:Als je schoolgaande kinderen heb, kan je ze dan niet bij een vriendje/vriendinnetje brengen. Hebben wij ook gedaan. Ging best alleen die moeder werd gebeld dat haar vader plotseling onwel was en die moest naar het ziekenhuis. Ze had Rianne bij iemand in de straat gebracht en die had een briefje door de bus gedaan, maar dat hebben we niet gevonden. Dus toen Harm geboren was en alles was weer een beetje op orde ging manlief Rianne halen en er was niemand....... dan sta je ook raar te kijken. Maar gelukkig belde die moeder nog om te checken en was kindlief weer gauw terecht!

Heb ik ook twee keer mee gemaakt, bij m'n zusje en broertje. Toen ik uit school kwam moest ik met een vriendinnetje mee naar huis, maar eigenlijk wilde ik naar huis want ik wilde heel graag naar m'n nieuwe broertje/zusje gaan kijken. Weet nog wel dat ik heel stiekum probeerde weg te glippen. :mrgreen:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 02 aug 2010 21:44

en het voorwerk gaat maar door....

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 02 aug 2010 21:58

ik heb 2 x gehad dat er een kind uit bed kwam tijdens de bevalling. We hebben hem toen gezegd dat hij op zijn kamer moest wachten want papa ging met de dokter de baby uit mama's buik halen. Het was dan ook al op het eind en idd na een kwartier konden ze komen kijken.

TJ succes, wat jij omschrijft komt mij voor als een begin van de bevalling. Moet je ook steeds naar de wc?
ja, dat is mijn mening dan he.....

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 03 aug 2010 00:13

beste TJ

succes met de laatste loodjes

trijntjejohanna schreef:ik heb wel bijna continue buikpijn en lage rugpijn.. is dat eigenlijk normaal aan het einde van een zwangerschap? ik weet dat echt niet meer van de vorige keren 8)

zo ver mijn kennis reikt, is jouw lichaam zich klaar aan het maken voor de bevalling. Ongeveer twee weken voor de bevalling kun je inderdaad wat buikpijn krijgen en lage rugpijn. Is dus normaal..ook al last van voorweeen?

J.A.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor J.A. » 03 aug 2010 07:29

@ nita: helemaal met je eens :D
ik had het al 4 weken van tevoren...niet leuk, maar ja,
de bevalling was beduidend korter dan bij de anderen :shock:
en dat was dan wel weer fijn :)

Sterkte TJ: het zijn nu echt de laatste loodjes!!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 03 aug 2010 07:39

Een kortere bevalling kan bij TJ bijna niet. :lol:

Laatste loodjes meid TJ en PPM! Succes en sterkte!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 03 aug 2010 10:12

Al dat voorwerk geven toch een paar centimeters en die hoef je straks niet meer te doen. Bij Harm had ik ook al van te voren last van dat gedoe en toen het echte begon had ik al 3/4 cm!

Terug naar “Archief”