Wij hebben de keuken van de keukenkampioen, lekker goedkoop, en zeker voor mensen als wij, die geen keuken voor de komende 20 jaar willen, helemaal prima. Wel flink afdingen. We hadden gewoon een laag budget omdat de rest van het huis ook nog moest, en uiteindelijk hebben we een mooie keuken voor weinig geld. Het zal vast allemaal niet topkwaliteit zijn, maar dat scheelt me weinig. Als we dan weer eens gaan verhuizen over een x aantal jaar, hebben we tenminste geen spijt van die dure keuken

Sinds vandaag hebben we voor Jurian echt een eigen hoek in de kamer. Zijn speelgoed slingerde altijd zo rond, nu een vakkenkast met 4 mandjes met zijn duplo, auto's en boekjes enzo, en daarnaast een enorme mand met overig speelgoed en een tafel en stoeltje. Ben benieuwd hoe hij het vindt als hij straks wakker is

Als het goed is komt komende week de keuken af (ik had net de verkeerde kleur bruine verf op de muur boven het aanrecht gesmeerd

), nog wat verven en tegelen, al laten we dat deze keer doen omdat mijn man al genoeg te doen heeft verder. Als het af is komen er wel foto's

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...