Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:Ach, mensen zeuren nu eenmaal.
Zo, hier kriebelt het vandaag echt TE erg. We willen een nieuwe procedure starten. Het wachten tot oktober valt me ZWAAR. Daarna moeten we ook weer maan-den wachten op de volgende stap, maar in oktober kunnen we een nummer aanvragen. Maar wat is oktober nog ver weg...
Ik word gek. Het wachten is weer begonnen. Zo voelt het voor ons echt. Alles loopt zo goed met ons mannetje, dat we er gewoon alweer aan toe zijn. Oktober. Nog 2,5 maanden. Volhouden, volhouden, volhouden....
(Ik ben iemand zonder echt geduld)
Galateia schreef:Wachten is echt vreselijk en ik merk nu dat dat voor een eerste of tweede procedure eigenlijk niet zoveel anders is. Het enige verschil is dat ik minder tijd heb om er over te piekeren, want er rent een kind rond![]()
Maar het gevoel... dat is hetzelfde.
Staan jullie al op de wachtlijst, of is het nog wachten op de intake?
Galateia schreef:Wachten is echt vreselijk en ik merk nu dat dat voor een eerste of tweede procedure eigenlijk niet zoveel anders is. Het enige verschil is dat ik minder tijd heb om er over te piekeren, want er rent een kind rond![]()
Maar het gevoel... dat is hetzelfde.
jans1 schreef:Vanaf morgen krijgt mijn zus definitief hun pleegkindje in huis![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 gasten