Moderator: Moderafo's
Haai schreef:Hier hadden we kaas met pindakaas erin gedaan, en hebben er zo één keer eentje gevangen. Gelukkig kwam manlief die dode muis 's morgens tegen, en had ie hem al netjes weggegooid voor ik beneden kwam![]()
Nu is het wel even rustig trouwens, maar iedere keer zodra het kouder werd kwam ie weer, dus ik verwacht hem van de winter wel weer.
Anne 80 schreef:Haai schreef:Hier hadden we kaas met pindakaas erin gedaan, en hebben er zo één keer eentje gevangen. Gelukkig kwam manlief die dode muis 's morgens tegen, en had ie hem al netjes weggegooid voor ik beneden kwam![]()
Nu is het wel even rustig trouwens, maar iedere keer zodra het kouder werd kwam ie weer, dus ik verwacht hem van de winter wel weer.
Die dode muis?
pannenkoek schreef:Anne 80 schreef:Haai schreef:Hier hadden we kaas met pindakaas erin gedaan, en hebben er zo één keer eentje gevangen. Gelukkig kwam manlief die dode muis 's morgens tegen, en had ie hem al netjes weggegooid voor ik beneden kwam![]()
Die dode muis?
Ja ik was ook al verbaasd.
Haai schreef: en die mannen hebben zelfs m'n ramen gezeemdNiet helemaal streeploos, maar goed...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten