Binnenkort wil ik wel foto's plaatsen
Mijn man en ik leven nu in ons appartement, daar is het een beetje rommelig nu en dus niet echt geschikt om foto's van te maken. Sinds juni hebben we een huis, gebouwd in 1994, er heeft één gezin in gewoond. Het huis was wel in goede staat, maar er waren veel lelijke dingen. Mijn man heeft een paar dagen vrij genomen om te klussen en de rest doen we in de avonduren en in de weekenden. Af en toe hebben we hulp van familie en vrienden. Ik zal eens aan mijn man vragen of hij de foto's van het klussen op de computer wil zetten, dan kan ik wat laten zien.
In bijna 2 maanden hebben we gedaan:
-Nieuwe cv-ketel aangesloten
-Kozijnen en deurposten in het hele huis geschilderd.
-De muren zijn glad gestukt, hebben we laten doen. Eerst was de muur behangen met lelijke klodder-verf.
-Alle muren en plafonds zijn gewit, behalve wc/badkamer en garage.
(De garage doen we nu weinig aan, dit wordt een soort hobby-ruimte die we als laatste aanpakken.)
-Vloerbedekking en laminaat eruit.
-Eikenhoutenvloer is gelegd in de woonkamer en zijkamertje, hebben we ook laten doen.
-De trap is aan de zijkanten wit geschilderd, de treden moeten nog zwart geschilderd worden.
-We hebben een aantal radiatoren geschilderd.
-Op de bovenverdieping hebben we een grenenhouten vloer gelegd, ik ben nu bezig om de vloer te voorzien van een witte was.
-Om de openhaard hebben we tegels gezet, er zat een rode rand van beton.
Wat we nog willen doen:
-De trap afmaken.
-De sanitaire-ruimtes witten met spul dat tegen vocht kan.
-Een aantal radiatoren afschilderen.
-De entree betegelen.
-Plintjes schilderen en aanleggen.
Heel veel dingen doen we zelf, mijn man is superhandig. Ik ben dat niet, maar help waar ik kan

Veel meubels hebben we niet aangeschaft. Alleen een grote mooie kast voor in de woonkamer. Voor de rest heb ik een paar kussentjes en textiel zoals dekbedovertrek en theedoeken etc. uitgezocht, een paar glazen en spulletjes voor in de badkamer en een kastje voor in de badkamer.
De tuin is op dit moment echt een woeste jungle, met een vijvertje. Als het huis en de garage klaar zijn, beginnen we met de tuin.
Deze week zal ik eens kijken voor foto's van het klussen, de verbouwing. En als het af is mogen jullie de foto's van het interieur bewonderen.
Dus, dat.