sophie77: goed dat je eht zegt, dat was ook mijn eerste gedachte als het maar niet..... ik ben zelf met 36 6 ingeleid ivm pre eclampsie.. ik had geen klachten maar voelde juul niet meer al een paar dagen, mijn bloeddruk was torenhoogonderdruk van 125, maar geen last van ook maar een enkel verschijnsel wat op zwangeschapsvergiftiging oid zou lijken.
Nu moet ik daarom ook al een tijdje wekelijks op controlle komen en urne meenemen, zodat ze zeker alels kunnen uitsluiten.
Rosekapje: Hier gaat het prima... wel waren er veel zorgen omdat het een klein kindje is, het zal ook gemiddeld een kleiner kindje worden als het zo door zou groeien op deze manier. Verder ook weinig vruchtwater. Moest rustig aandoen

, Heb het heeeel lang gedaan, maar daar ben ik een klein beetje weer mee gestopt omdat ik voor 37 weken eigenlijk alles rond wilde hebben, en dat is me aardig gelukt. Die warmte vind ik heeerlijk, ben een echte koukleum... dus, daar heb ik gelukkig geen last van.
Tja... als de vliezen om kwart voor twaalf breken mag ik thuis bevallen! anders moet ik alsnog naar het ziekenhuis... maar denk dat het nog wel een tijdje blijft zitten, miss nog wel 5 weken! afwachten maar, wanneer et beepje alles wil bekijken buiten de buik!