TJ, goed dat je naar je gevoel luistert. Wees maar assertief. Ik hoop dat je kindje weer wat herrie gaat schoppen daar binnen. Misschien heeft hij het ook gewoon warm... Hou je taai he!
t's moeilijk om nu niet te stressen in jouw situatie. maar toch proberen er over te zetten en van de laatste loodjes te genieten. en idd wat iedereen al zegt: aan de bel trekken bij het minste of geringste waar van je denkt, dit zit me niet lekker: gewoon BELLEN!! als het dan toch goed is ben je iig weer gerust gesteld, en dat scheelt toch ook weer!
TrijntjeJohanna, wat schrikken zeg, hopelijk gaat de kleine snel wat meer actie ondernemen, en anders hoop ik voor je dat ze je spoedig inleiden dat kan best want je bent al bijna 37 weken. Echt aan de bel trekken hoor, wat ppm zegt is zo waar!
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)
ik voel de baby al weer wat meer! dus het gaat de goede kant op! nu hopen dat het zo blijft en nog een beetje meer wordt! Toob vertrouwd het nog niet, maar goed hij voelt het dan ook niet