vanochtend heb ik in het ziekenhuis doorgebracht..
Sinds donderdagavond voelde ik eigenlijk de baby veel minder (nog maar 2 of 3 keer per dag) bewegen en de bewegingen zijn veel minder intensief.. en ach je denkt dan nog.. het valt wel mee, ik wacht af.. maar vanmorgen toch niet zo'n fijn gevoel erbij.. en dus hebben we toch de HAP gebeld..
de assistente zei eerst nog: en ja, hoe kan ik je helpen dan.. *zucht* nou ik zei: even controles maar doen he.. of ik onder behandeling stond bij de huisarts.. ik zei: ja.. Bij je eigen? vroeg ze nog *zucht* nee bij die van mn buurman
maar goed.. we mochten langskomen.. eerst bij een huisarts.. die luisterde naar het hartje en heeft even gevoeld.. maar ja dat is natuurlijk een momentopname.. dus zij heeft de gynaecoloog gebeld en ik moest aan de CTG.. hartfilmpje zag er volgens hun prima uit.. Heb de baby onder de ctg nog 2 keer voelen bewegen.. Daarna nog een echo gehad..en de baby was op dat moment ook erg rustig.. geen beweging gezien.. Het hartje klopte wel!
Daarna kwam de gynaecoloog erbij, die ging ook nog even voelen enzo.. en gaf me al op de kop dat ik gister al had moeten bellen.. beter een keer te vaak, dan te laat.. bloeddruk was ietsje hoger (140/65) maar verder leek alles voor nu prima en mocht ik weer naar huis! Als ik morgenavond weer nog maar weinig gevoeld heb, moet ik weer komen en wordt dan ws opgenomen