Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Jo'tje » 08 jul 2010 10:31

-Judith- schreef:halter vind ik op zich wel leuk, maar dan heb ik aan 't eind van de middag zo'n last van m'n nek :oops: De tankini die ik nu heb is dus ook halter, en alleen daarom al, heb ik er een hekel aan om 'm te dragen...

Je moet 'm ook niet te strak knopen ;)
Er is wel behoorlijk verschil in kwaliteit trouwens hoor. Ik heb er nu één die een beetje stevig is gevormd zegmaar, dus dan heb je ook niet dat de boel er bijna uitrolt als je het niet heel strak strikt in je nek.

@schelpje3: je doet toch geen bh aan onder zwemkleding?!
pobody's nerfect

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 08 jul 2010 10:37

Neeeee, maar je hebt toch ook van die "boven"haltertopjes, daar zat ik mee in mn hoofd.
Er zijn zwembaden die zelfs een verbod hebben op ondergoed (bb onderbr bij jongens) onder zwemkleding.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 08 jul 2010 10:46

Haha, ik snap alsnog je vraag niet, maar dat zal wel aan mij liggen ;)

schelpje3 schreef:Kun je daar wel een bh onder ? Of ook halter ?
En dan is het zeker alleen comfortabel met een kleiner maatje, als je E cup hebt, lijkt het me niet lekker zitten.
pobody's nerfect

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 08 jul 2010 10:57

Nou, ze zat met topjes met halter in haar hoofd en of je daar wel een bh onder kan dragen... volgens mij. Lijkt me dat dat gewoon kan, ik zie totaal niet in waarom dat een probleem zou zijn? Maar volgens mij was het een misverstand (ze zat met haltertopjes in haar hoofd en jij had het over stevigheid rond de borsten... en als je dat bij haltertopjes zou hebben zou een bh er onder dragen misschien wat lastiger worden. :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 08 jul 2010 11:00

Onder haltertopjes (niet zijnde zwemkleding) zou ik geen 'gewone bh' doen, zeg... dat is toch geen gezicht? Een strapless bh of een halterbh is dan de oplossing lijkt mij...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 08 jul 2010 11:02

Of een bh met van die doorzichtige (plastic) bandjes. (ik vind ze afgrijselijk zitten, maar je ziet ze best veel)

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 08 jul 2010 11:04

Jo'tje schreef:Haha, ik snap alsnog je vraag niet, maar dat zal wel aan mij liggen ;)

schelpje3 schreef:Kun je daar wel een bh onder ? Of ook halter ?
En dan is het zeker alleen comfortabel met een kleiner maatje, als je E cup hebt, lijkt het me niet lekker zitten.

Leg het nog ff uit. We hebben het over een haltertop, van mijn zijde gezien gewoon een kledingstuk, dus geen bikini.
De bovenkant zit dan halverwege je rug, kun je daar dan nog een bandloze bh (strapless dus) onder ? Ik zie nl wel eens vrouwen waar je de lingerie gewoon links, rechts, boven en onder uit ziet piepen. Vorige week was ik nog met 1 van mijn zoons in zo'n hippe herenmodezaak, hielp een verkoopster ons, (ze was ouder dan ze zich kleedde :wink: ) en voluit in haar lage decollete zag ik een marlies dekkers bh (of een nep) sorry, het was echt : kijk mij als bijna 60 jarige even leuk hip zijn.
Dus zie je dan op je rug die bh ban ? Of doe je er dan niks onder.
Dat lukt dan wel op jouw leeftijd misschien nog, maar op de mijne echt niet =;
Ik zie nu een reactie over die plastic bandjes, die zaten er een keer extra bij, ik werd dol van de jeuk, het irriteerde mij enorm. weg ermee wat mij betreft.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 08 jul 2010 11:14

Ah, ik zat inderdaad met m'n hoofd nog bij de zwemkleding ;)

Ik vind van die plastic bandjes ook maar maf. Je ziet het toch wel, dan kun je net zo goed gewone bandjes doen.
Er zijn ook bh's waar je een soort halter band van kunt maken. Maar of dat zo lekker zit? Ik zou dan eerder kiezen voor bh zonder bandjes, of torselet van de bruiloft :mrgreen:
pobody's nerfect

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 08 jul 2010 11:16

Elke leeftijd moet toch een beetje zn kleding hebben, vinjeniet ?
Soms wordt het echt van achter lyceum, van voren museum.
Je hoeft echt niet als 50jarige met een bloemetjesjurk en parelketting te lopen, maar als je als oudere moeder in de kledingkast van je tienerdochter gaat graaien, vind ik het een beetje zielig worden.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 08 jul 2010 11:26

@schelpje3: niet alle halters zijn aan de achterkant zo laag uitgesneden dat je een bh daar zou zien zitten, want dan vind ik het inderdaad ook geen gezicht worden.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 08 jul 2010 11:32

Je hebt het ook bij de gewone topjes en de tanktops ( rare naam eigenlijk ).
Volgens de modeontwerpers mag je als vrouw boven de 40 geen mouwloze kleding meer hebben, ivm de kipfileetjes.
Net alsof je de hele dag staat te zwaaien. :lol:
Ik sjouw nog wat af, dus ik heb nog spierballen hoor :mrgreen:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 08 jul 2010 12:00

Ik ben nu al een poosje op zoek naar goedkope korte broeken, gewoon simpele. Valt niet mee zeg. uiteindelijk net 1 bij de H en M gehaald, maar weer ecru, en ik wil het liefst donkerbruin of zwart, daar zie je niet zo snel van alles op. En omdat het voornamelijk voor op vakantie is wil ik echt goedkope. Maargoed, nu red ik het denk ik wel weer even, komende vakantie. Ik kijk in Italie nog wel even.
En net ook een gave appelgroene wijde linnen broek met een vouw. 5 euro :mrgreen: Van de outlet van Fanfan, dus heel mooie merken, maar echt spotgoedkoop. Jammer dat vaak maat 38 er allang uit is, maar nu gewoon maar een maat 40, blijft ook wel hangen :) Voor die prijs laat ik zoiets niet hangen. Als ik een dure broek koop, doe ik liever een neutrale kleur of spijker ofzo, dat is makkelijker te combineren.

En voor Jurian moest ik toch echt even de Lief winkel in, er was sale. Ik vind dat op zijn tijd zo onwijs leuk he! Dus een felblauwe sweater zonder mouwen met capuchon (heeft hij nu 2 maten kleiner in het groen, die staat altijd zo gaaf), met STOER erop, en een felblauw shirt met lange mouwen al in maat 98, voor de winter, met STOER erop. Dan nog zijn die dingen niet heel erg goedkoop, maar het blijft wel erg mooi, en zeker die sweater zonder mouwen kan hij voorlopig aan, nu zonder iets eronder, in de winter met een shirt met lange mouwen, en hij draagt nu ook de groene in maat 80 nog, dus ik vermoed dat de nieuwe volgend jaar zomer ook nog kan. Oja, en ook nog een 3/4 spijkerbroek van H en M voor hem :D Lang leve de uitverkoop :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 08 jul 2010 14:48

Gewoon good old C&A ?
Leuk is dat spul van LIEF he ? Er komt steeds meer van.
Had ik nog maar spul in die leeftijd :?
Maar je ziet nu ook hellokitty, ook zo schattig voor kleine meiden.
Maar puberdochter heeft nog een badlaken ervan en die neemt ze mee naar het strand.
Trouwens, haar hk mobieltje is nog helemaal hot bij de meiden.
H&M vind ik zo tegenvallen.
De pasvorm is gewoon niet goed, althans, voor ons.
Het is allemaal vrij skinny, helaas, dat was ooit, nu na een paar kindjes niet meer.
Ook de kwaliteit vind ik niks, paar keer wassen en het slobbert.

-Judith-
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor -Judith- » 08 jul 2010 20:24

Tada! Uit m'n werk even snel de stad doorgelopen...Kom ik bij C&A binnen (nooit geweten dat ze daar zwemkleding hadden!) Een hele leuke felblauwe tankini, met een groen en een wit 'draadje' ! Past perfect, leuke prijs, alleen 't broekje hadden ze niet meer!
Maar die was (dacht ik) makkelijk te vinden...Niet dus ;-)
Kom ik vervolgens bij LIvera binnen, een heeel leuke tankini knalroze met zwart/blauw/witte kruislingse strepen erop! Met ook een knalroze broekje, maar zwart kan er ook onder, en die heb ik nog in de kast liggen :D

Dus nu heb ik 2 topjes, en 1 broekje...Nog even die nadere kleur vinden en ik kan volop afwisselen deze zomer :lol:

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 10 jul 2010 13:16

ik heb vanochtend bij wehkamp een tankini besteld. een zwart broekje met ceintuur in de print van de top. die is wit/knalroze/grijs met iets oranje accenten geloof ik.
het is de 3e die ik bestel, de andere 2 heb ik teruggedaan omdat ik het toch niks vond :mrgreen:
maar deze leek me toch nog wel leuk en aangezien ik verder ook al in veel winkels heb gekeken maar niks gevonden... hoop ik dat deze wat is! anders geef ik het op en ga ik dit jaar gewoon niet zwemmen :-oo
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Terug naar “Archief”